کد خبر: ۳۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 11
از دیودهای LED RGB متنفر بوده اما در عین حال به یک مادربرد قدرتمند و پرچمدار نیاز دارید؟ برای این منظور MSI دو انتخاب جدید را پیش روی شما قرار داده است. با مادربردهای حرفه‌ای و پرچمدار MSI MEG Z490 Unify و MSI MEG Z490I Unify آشنا شوید. زیبا و قدرتمند.
به گزارش آی تابناک : از دیودهای LED RGB متنفر بوده اما در عین حال به یک مادربرد قدرتمند و پرچمدار نیاز دارید؟ برای این منظور MSI دو انتخاب جدید را پیش روی شما قرار داده است. با مادربردهای حرفه‌ای و پرچمدار MSI MEG Z490 Unify و MSI MEG Z490I Unify آشنا شوید. زیبا و قدرتمند.

در سال گذشته، ام اس آی اولین مادربرد از سری Unify را برای کاربرانی معرفی کرده بود که از دیودهای LED RGB فراری بوده و در عین حال به دنبال یک مادربرد پرچمدار هستند. مادربرد پیشین، موسوم به MEG X570 UNIFY بازار خوبی را برای MSI به همراه داشته و اینک این کمپانی با چیپست پرچمدار Intel Z490 دو مادربرد دیگر را از سری Unify معرفی کرده است.

MSI-LED-02.jpg

مادربردهای MSI MEG Z490 Unify و MSI MEG Z490I Unify دو عضو جدید خانواده اژدها، به عنوان پرچمداران تازه وارد Z490 و سوکت LGA 1200 شناخته می‌شوند. این دو مادربرد برای بهترین CPUهای Comet Lake-S طراحی شده‌اند. این دو مادربرد در ابعاد Mini-ITX و ATX طراحی شده‌اند. به گفته MSI، هر دو مادربرد از گذرگاه PCI-E 4.0 پشتیبانی خواهند کرد. این گذرگاه با نسل بعدی پردازنده‌های اینتل فعال شده و یا احتمال فعال شدن آن با یک آپدیت سطح بایوس در نسل فعلی وجود دارد.

MSI-LED-03.jpg

مدار تغذیه نسخه ATX این مادربرد از 1+16 فاز بهره برده و امکان اورکلاک را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. هر دو مادربرد از Smart Power Stageهای 90 آمپری بهره می‌برند. این دو مادربرد از حافظه‌های DDR4 با فرکانس 4800 مگاهرتز نیز پشتیبانی خواهند کرد.  کدک صوتی Realtek ALC1220 به همراه ESS SABRE9018Q2C دو قلو، شبکه سیمی 2.5 گیگابیتی Realtek 8125B و پشتیبانی از شبکه بدون سیم Wi-Fi-6، پورت Thunderbolt 3 با سرعت واقعی 40 گیگابیت در ثانیه، Triple Turbo M.2، خنک کننده اختصاصی M.2 Shield Frozr و طیف کاملی از درگاه‌های I/O از جمله دیگر ویژگی‌های این دو مادربرد به شمار می‌روند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار