کد خبر: ۳۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 10
زمان عرضه جهانی MIUI 12 ساعاتی پیش توسط اکانت رسمی توییتر این کمپانی مشخص شده است اما هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی به صورت یکجا برای تمامی نقاط ارسال شده یا به صورت دسته‌ای و منطقه‌ای منتشر خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : زمان عرضه جهانی MIUI 12 ساعاتی پیش توسط اکانت رسمی توییتر این کمپانی مشخص شده است اما هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی به صورت یکجا برای تمامی نقاط ارسال شده یا به صورت دسته‌ای و منطقه‌ای منتشر خواهد شد.

نزدیک به یک هفته پیش شیائومی به طور رسمی در کنار دستگاه Mi 10 Youth از دوازدهیم نسخه رابط کاربری MIUI شرکت خود با طراحی و ویژگی‌های جدید رونمایی کرد. اما در ابتدای رونمایی از این نسخه مشخص شده بود که فعلا تنها کاربران چینی قادر به دریافت این بروزرسانی خواهند بود.

MIUI 12 Global Release

زمان عرضه جهانی MIUI 12 طی تصویری که از طریق توییتر کمپانی شیائومی منتشر شده، 19 May اعلام شده است. اما این تصویر با یک حالت جذاب ضرب و جمع ریاضی در دسترس عموم قرار گرفته است و یکی از هدف‌های شیائومی برای قرار دادن چنین تصویر و چنین ایده‌ای، کمک به یادآوری ریاضی دانش آموزان چینی بوده است. خیلی از دانش آموزان تا سال سوم جمع و ضرب و اولویت این دو به یکدیگر را یاد می‌گیرند اما با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا و مشخص نبودن وضعیت تحصیلی دانش آموزان، شیائومی تصمیم گرفت تا با این حرکت کوچک طرفدار‌های کم سن سال خود را نیز تشویق به یادگیری و یادآوری کند.

MIUI 12 Animations

البته باید خاطر نشان کنیم که ماه عرضه این نسخه به صورت جهانی در تصویر مشخص نشده است اما با توجه به اینکه چین درحال حاضر قادر به دریافت MIUI 12 است، دلیلی بر به تاخیر انداختن ارائه این بروزرسانی به صورت جهانی وجود ندارد. همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، MIUI 12 با ظاهری جدید و انیمیشن‌های جدید به دستگاه‌های اندرویدی شما خواهد آمد. با وجود اینکه طبق سیاست‌های هر کمپانی، نسخه جدید رابط کاربری آن باید با نسخه جدید اندروید ارائه شود، شیائومی این بار این رسم را شکسته و نسخه دوازدهم خود را نیز بر پایه اندروید 10 وارد بازار کرده است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار