کد خبر: ۳۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 09
موسسه تحقیقاتی Canalys به تازگی لیست پرفروش‌ترین گوشی های سه ماه اول سال 2020 را منتشر کرده است. در ادامه لیست 10 گوشی برتر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : موسسه تحقیقاتی Canalys به تازگی لیست پرفروش‌ترین گوشی های سه ماه اول سال 2020 را منتشر کرده است. در ادامه لیست 10 گوشی برتر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

پرفروش‌ترین گوشی های Q1 2020

اپل در لیست پرفروش‌ترین گوشی های سه ماه اول سال 2020 سه نماینده داشت که هر سه‌ی آنها از خانواده آیفون 11 بودند. آیفون 11 استاندارد توانست در این بازه عنوان "پرفروش‌ترین گوشی” را به خود اختصاص دهد. آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 پرو هم به ترتیب در رتبه‌های ششم و دهم قرار گرفتند. طبق گفته Canalys اپل 10 درصد از سهم بازار جهانی را با این 3 گوشی به خود اختصاص داده است.

شیائومی هم با سه نماینده که همگی آنها به برند زیرمجموعه ردمی تعلق داشتند، در این لیست حاضر است. ردمی نوت 8 و 8T در جایگاه دوم، ردمی نوت 8 پرو در جایگاه پنجم و ردمی 8A در جایگاه نهم قرار دارند.

در نهایت سامسونگ با 4 گوشی، پررنگ‌ترین حضور را در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه ابتدایی سال 2020 دارد. گلکسی A51 سامسونگ، پرفروش‌ترین گوشی این برند است که بیش از 6 میلیون نسخه فروش داشته و در جایگاه سوم لیست قرار دارد. پس از آن گلکسی A10s، گلکسی A20s و گلکسی A01 به ترتیب در رتبه‌های چهارم، هفتم و هشتم قرار دارند.

پرفروش‌ترین گوشی های سه ماه اول سال 2020

نکته جالب در این لیست، اینست که باوجود تعدد گوشی‌های هوشمند و تنوع محصولات موجود در بازار، پرفروش‌ترین گوشی‌ها، به غیر از یک استثناء، تنها به سه خانواده آیفون 11، ردمی نوت8 و گلکسی A سامسونگ تعلق دارند. به غیر از آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس که باب میل کاربران لوکس پسند است،  8 گوشی دیگر را می‌توانیم در لیست محصولات میان‌رده و حتی اقتصادی قرار دهیم. این برخلاف سال‌های گذشته است که شاهد حضور پرچمداران سامسونگ و هوآوی در این لیست بودیم. طبیعتاً با استناد به آن می‌توانیم عنوان کنیم که جامعه جهانی حالا روی به استفاده بیشتر از محصولات خوش‌قیمت‌تر و همه فن حریف آورده است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار