کد خبر: ۳۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 07
شهریور ماه سال گذشته بود که شرکت نوکیا گوشی Nokia 6.2 را با تراشه پردازشی Snapdragon 636 معرفی کرد. به نظر این شرکت قصد دارد خانواده نوکیا 6 را در همین رنج نگه‌داشته و از بروزرترین پردازنده‌های ساخت کوالکام و البته سیستم اپتیکی بسیار جذابی در جدیدترین نسخه آن استفاده کند.
به گزارش آی تابناک : شهریور ماه سال گذشته بود که شرکت نوکیا گوشی Nokia 6.2 را با تراشه پردازشی Snapdragon 636 معرفی کرد. به نظر این شرکت قصد دارد خانواده نوکیا 6 را در همین رنج نگه‌داشته و از بروزرترین پردازنده‌های ساخت کوالکام و البته سیستم اپتیکی بسیار جذابی در جدیدترین نسخه آن استفاده کند.

 

نوکیا 6.3 محصولی میان‌رده و ادامه‌دهنده راه نوکیا 6.2 خواهد بود که سال گذشته توانست با یک نمایش خوب، به آمار فروش بسیار مناسبی دست پیدا کرد. همچنین استفاده از سیستم‌عامل نسخه سبک Android One باعث شد تا با استفاده از سخت‌افزار بهینه، بتوان بالاترین بهره‌وری را از این گوشی بدست آورد.

اما همانطور که گفتیم در سال 2020 شرکت HMD قصد دارد نسخه سال گذشته را حتی بهتر از قبل نیز بسازد. در همین راستا این شرکت از ماژول دروبین چهارگانه‌ای استفاده خواهد کرد که روی آن از سیستم‌های اپتیکی ZEISS استفاده خواهد شد. این دوربین‌ها طبق احتمالات نزدیک به واقعیت باید از مجموعه یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق میدان 5 مگاپیکسلی و شاید یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد که می‌توان آن را به استاندارد میان‌رده ادامه سال نیز در نظر گرفت.

nokia6.2-1.jpg

نکته دیگر در مورد این گوشی استفاده آن از نمایشگر با برند جدید PureDisplay با بریدگی قطره‌ای مانند است که محل قرارگیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دستگاه خواهد بود.

در مورد دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز اشاره کنیم. ظاهراً نوکیا قیمت خوبی را نیز برای این گوشی در نظر گرفته و قصد دارد آن را با قیمتی در حد 249 یورو در بازار عرضه کند.

زمان عرضه نیز مانند نسل قبلی در سه ماهه سوم سال خواهد بود و برای این رویداد به شرط مناسب شدن شرایط، رویدادی ترتیب داده خواهد شد تا گروه جدید محصولات شرکت به صورت رسمی معرفی شوند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار