کد خبر: ۳۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 06
گیمرهای قدیمی به خوبی با سری بازی‌های زیبای “شاهزاده ایران” آشنایی دارند. عنوانی بسیار محبوب خصوصا در کشورمان که به علت ارتباط داستان بازی با ایران باستان، از جایگاه ویژه‌ای نزد گیمرهای ایرانی برخوردار است.
به گزارش آی تابناک : گیمرهای قدیمی به خوبی با سری بازی‌های زیبای "شاهزاده ایران” آشنایی دارند. عنوانی بسیار محبوب خصوصا در کشورمان که به علت ارتباط داستان بازی با ایران باستان، از جایگاه ویژه‌ای نزد گیمرهای ایرانی برخوردار است. یک خبر غافل‌گیر کننده در رابطه با این بازی منتشر شده که مطمئنا برای گیمرها بسیار خوشآیند است. یوبی سافت که توسعه دهنده این فرنچایز خاطره برانگیز محسوب می‌شود، دامنه جدید Prince of Persia 6 را به ثبت رسانده که می‌تواند نشانه‌ای از قسمت بعدی این بازی باشد که احتمالا در دست ساخت است.

روز گذشته دامنه princeofpersia6 توسط مایکروسافت و از طریق کمپانی فرانسوی ثبت دامنه Gandi به ثبت رسیده است و DNS این وب‌سایت نیز در دامنه خود وب سایت یوبی‌سافت تنظیم شده است. نکته جالب توجه این است که شرکت Gandi دامنه بازی Assassin’s Creed Valhalla، جدیدترین ساخته استودیو یوبی‌سافت پیش از معرفی رسمی این بازی ثبت کرده بود. با اینکه صرفا یک دامنه وب‌سایت نمی تواند مهر تائیدی بر وجود یک بازی جدید باشد، اما شایعاتی که اخیرا در رابطه با ساخت قسمت جدیدی از سری Prince of Persia منتشر شده، احتمال اینکه یوبی‌سافت در حال بر روی قسمت جدید این بازی باشد را افزایش می‌دهد.

یوبی سافت دامنه Prince of Persia 6 را ثبت کرد

زمان برای ساخت Prince of Persia 6 فرا رسیده است

البته گفته‌ها در مورد قسمت جدیدی از سری شاهزاده ایران یا پارسه چندین سال است  که در فضای وب منتشر می‌شوند. عده‌ای بر این باورند که نسخه بازسازی شده سه گانه اصلی بازی در حال ساخت است اما شنیده‌های اخیر حاکی از این دارند که پروژه جدید یوبی‌سافت برای فرنچایز فراتر از یک بازسازی ساده است. یک منبع قابل اعتماد که با نام Shinobi شناخته می‌شود گفته است گزارشات در مورد بازسازی این بازی نادرست هستند. آخرین قسمت اصلی از سری Prince of Persia، بخشی از Sands of Times بود. این عنوان که The Forgotten Sands نام داشت در سال 2010 برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، نینتندو Wii و چندین پلتفرم دیگر منتشر شد.

اما زمان انتشار سه گانه اصلی شاهزاده پارسه به دهه 90 میلادی بازمی‌گردد. یوبی‌سافت در سال 2006 سه گانه اصلی بازی را که شامل عناوین The Sands of Time، The Warrior Within و The Two Thrones بود منتشر کرد. چند سال پیش نیز این استودیو اعلام کرد ساخت قسمت جدیدی از این عنوان را در نظر دارد. یوبی‌سافت گفت این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که احساس کنیم همه چیز آماده است. زمانی که بازی‌سازان ما یک ایده جالب توجه در سر داشته باشند. این صحبت مربوط به سال 2013 است. Alain Corre در آن زمان گفت این موضوع شامل حال تمامی فرنچایزهای ما می‌شود. آنها در حال ساخت هستند. که ساخت برخی از آنها زمان بیشتری طول می‌کشد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار