کد خبر: ۳۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 04
هنوز زمان زیادی تا رونمایی از نسل بعدی دستگاه‌های تاشوی سامسونگ مانده است اما این زمان به این معنی نیست که سامسونگ تحقیقات و فعالیت‌های خود را برای تولید و طراحی نسل دوم Galaxy Z Flip شروع نکرده بلکه برعکس، طراحی احتمالی نسل بعدی Galaxy Z Flip در دو تصویر به طور کامل مشخص شده است و ظاهرا امسال و یا سال آینده به جای یک مدل، سامسونگ دست به رونمایی از دو دستگاه تاشو با طراحی درب دار بزند.
به گزارش آی تابناک : هنوز زمان زیادی تا رونمایی از نسل بعدی دستگاه‌های تاشوی سامسونگ مانده است اما این زمان به این معنی نیست که سامسونگ تحقیقات و فعالیت‌های خود را برای تولید و طراحی نسل دوم Galaxy Z Flip شروع نکرده بلکه برعکس، طراحی احتمالی نسل بعدی Galaxy Z Flip در دو تصویر به طور کامل مشخص شده است و ظاهرا امسال و یا سال آینده به جای یک مدل، سامسونگ دست به رونمایی از دو دستگاه تاشو با طراحی درب دار بزند.

اگرچه طبق اطلاعاتی که از سوی WIPO ( World Intellectual Property Office ) منتشر شده، هر تصویر متعلق به یک دستگاه هستند و سامسونگ تنها طراحی یک مدل را به دو صورت کشیده است تا در آینده تصمیم به استفاده از یک حالت بگیرد. با این حال عجیب نیست که در چند ماه آینده و یا سال آینده شاهد رونمایی سامسونگ از دو نسخه Galaxy Z Flip باشیم. طراحی نسل دوم Galaxy Z Flip همانند نسل گذشته این دستگاه است اما با این تفاوت که سامسونگ بلاخره دست به استفاده از ترکیب دوربین سه‌گانه برای بخش بیرونی دستگاه زده است.

در سال 2020 حتی دستگاه‌های پایین‌رده با قیمت‌های 100 دلاری نیز کم کم دارای ترکیب دوربین سه‌گانه خواهند شد و حتی گلکسی زد فلیپ کنونی نیز از لحاظ تعداد دوربین و ارائه امکانات تصویر برداری بیشتر به کاربر از خیلی از دستگاه‌های هم قیمت خود عقب مانده است اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که این دستگاه در اصل یک دستگاه تاشو بوده است و ماهیت آن، تغییر کاربری تلفن‌های همراه بوده است.

Galaxy Z Flip

همانطور که در تصویر بالا شاهد آن هستید، یکی از دو مدل A و B طراحی نسل دوم Galaxy Z Flip خواهند بود. طراحی A یک چینش دوربین افقی با نمایشگر کوچکتر نسبت به طراحی B را به کاربر نشان می‌دهد. این درحالی است که طراحی B با وجود استفاده از چینش دوربین عمودی، فضای بیشتری را برای نمایشگر بیرونی دستگاه ایجاد کرده و همین موضوع باعث خواهد شد تا کاربر امکان استفاده از فضای بیشتری را در صورت استفاده سامسونگ از طراحی B در نمایشگر دستگاه داشته باشد.

این موضوع را در نظر داشته باشید که تمام موارد گفته شده در حد حدس و گمان بوده‌اند و تا مشخص شدن طراحی اصلی زمان زیادی باقی مانده است. همچنین نمایشگر داخلی دستگاه هنوز هم از طراحی Hole Punch برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده کرده است اما ممکن است تا سال آینده شاهد استفاده دستگاه‌های تلفن همراه از دوربین زیر نمایشگر باشیم.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار