کد خبر: ۳۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 03
بعد از اعلام زمان انتشار جدید عنوان انحصاری مورد انتظار سونی برای کنسول PS4، خبرهای بیشتری از این بازی در حال انتشار است. اگر در انتظار تجربه قسمت دوم عنوان “آخرین بازمانده از ما” هستید، باید بخش قابل توجهی از هارد دستگاه خود را برای نصب آن خالی کنید.
به گزارش آی تابناک : حجم The Last of US Part II مشخص شده و این بازی حداقل 100 گیگابایت از فضای ذخیره سازی پلی استیشن 4 شما را اشغال خواهد کرد.

این موضوع با بازگشت این عنوان به لیست PSN Store مشخص شده که حجم تقریبی بازی را تائید کرده است. طبق این لیست، نسخه فیزیکی بازی شامل دو دیسک بلوری است. طبق لیستی که در وب سایت PlayStation برای این بازی وجود داشته و توسط Push Square کشف شده، این بازی دست کم نیاز به 100 گیگابایت فضای خالی برای نصب دارد. به منظور مقایسه با دیگر عناوین باید گفت، حجم Final Fantasy 7 Remake کمی بیش از 90 گیگابایت می باشد و Red Dead Redemption 2 نیز که در سال 2018 عرضه شد، حجمی در همین حدود دارد.

حجم The Last of US Part II حداقل 100 گیگابایت است

همانند دومین قسمت از عنوان سبک وسترن و جهان باز استودیو راک استار، این لیست گزارشات اخیر در مورد عرضه نسخه فیزیکی The Last of US Part II در دو دیسک را نیز تائید می‌کند که دیسک اول احتمالا برای نصب بازی استفاده می‌شود و برای اجرای بازی نیاز به دیسک دوم خواهد بود. با این حجم نصب، The Last of US Part II لقب حجیم‌ترین بازی انحصاری که تاکنون برای پلی استیشن 4 منتشر شده را از آن خود می‌کند. این حجم برای این عنوان که نیاز به حافظه زیادی دارد، با آن مقدار گرافیک بالا و بافت‌های بسیار عمیق و طبیعی نسبتا منطقی است.

این عنوان در حالی با این سطح بالا برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر خواهد شد که در آستانه ورود به نسل نهم کنسول‌ها قرار داریم و می تواند یک خاطره فراموش نشدنی دیگر را برای نسل فعلی رقم بزند. این عنوان قرار است در تاریخ 19 ژوئن برابر با 30 خرداد منتشر شود. سونی و ناتی داگ زمان انتشار این بازی را به علت ویروس کرونا چند هفته‌ای عقب انداختند اما تاریخ اعلام شده، رسمی و نهایی است. به دنبال آن، Ghost of Tshushima، دیگر انحصاری مورد انتظار سونی نیز 17 جولای عرضه خواهد شد. هنوز هیچ صحبتی در رابطه با پورت این عناوین برای پلی استیشن 5 عنوان نشده اما طبق شایعات، چند هفته دیگر در رویداد پلی استیشن 5 این موضوع تائید می‌شود.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار