کد خبر: ۳۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 16
امروز را باید یکی از بزرگترین روزها در تاریخ برند آنر بدانیم. این شرکت در ادامه روند معرفی محصولات جدید خود برای سال 2020 از سه گوشی سری آنر 30 رونمایی کرده است؛ گوشی‌هایی که تمرکزی ویژه بر نمایشگر و کیفیت دوربین داشته و سطح قیمت یک پرچمدار 5G را بیشتر از پیش کاهش می‌دهند.
به گزارش آی تابناک : امروز را باید یکی از بزرگترین روزها در تاریخ برند آنر بدانیم. این شرکت در ادامه روند معرفی محصولات جدید خود برای سال 2020 از سه گوشی سری آنر 30 رونمایی کرده است؛ گوشی‌هایی که تمرکزی ویژه بر نمایشگر و کیفیت دوربین داشته و سطح قیمت یک پرچمدار 5G را بیشتر از پیش کاهش می‌دهند.

آنر به عنوان برند زیرمجموعه هواوی یکی از بهترین شرکت‌ها برای افرادی است که می‌خواهند به نسبت پولی که برای خرید گوشی‌های هوشمند خود می‌پردازند، آورده بیشتری از حیث امکانات و رکوردها داشته باشند.

این شرکت ساعتی پیش سری جدید محصولات آنر 30 را معرفی کرد و حالا پس از انبوهی از اطلاعات افشا شده بهتر است به محصولات نهایی نگاهی بیندازیم و امکانات آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

آنر 30 پرو
این گوشی یک محصول پرچمدار و البته بسیار جذاب است. آنر در آن از نمایشگر 6.57 اینچی OLED با رزولوشن 1080p+ و نسبت تصویر 20:9 استفاده کرده که در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر حفره‌ای کپسولی شکل برای جای گرفتن دوربین سلفی دوگانه دستگاه، مشاهده می‌شود.

honor-30-pro-1.jpg

در داخل این حفره یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی و یک سنسور اولترا واید  8 مگاپیکسلی مشاهده می‌شود که بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی خواهد بود. همچنین در زیر سطح نمایشگر نیز سنسور اثر انگشت نوری قرار گرفته است.در داخل این حفره یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی و یک سنسور اولترا واید  8 مگاپیکسلی مشاهده می‌شود که بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی خواهد بود. همچنین در زیر سطح نمایشگر نیز سنسور اثر انگشت نوری قرار گرفته است.

در پشت دستگاه اما داستان کمی متفاوت است و آنر با استفاده از سنسور Sony IMX600 یک شاتر اصلی 40 مگاپیکسلی را برای ماژول دوربین دستگاه در نظر گرفته که فیلترهای نوری بسیار کاربردی RYYB جلوی آنها قرار گرفته است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی پریکسوپی که به دستگاه توانایی زوم اپتیکال 5 برابری همراه با لرزشگیر اپتیکال را داده و قابلیت افزایش زوم تا 50 برابر به صورت هیبریدی را دارد و همچنین سنسور اولتراواید 16 مگاپیکسلی که می‌تواند برای عکاسی ماکرو نیز کمک حال دستگاه باشد، از دیگر بخش‌ها ماژول دوربین این گوشی جذاب هستند.

honor-30-pro-2.jpg

به زیر سطح شیشه‌ای بدنه این گوشی که برویم با قدرتمندترین تراشه پردازشی حال حاضر هواوی یعنی Kirin 990 5G روبرو می‌شویم که با دو ساختار حافظه رم 8 و 12 و همچنین دو انتخاب حافظه داخلی 128 یا 256 همراه خواهد شد.

آنر برای این گوشی باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی همراه با شارژر جذاب 40 واتی را در نظر گرفته و در بخش نرم‌افزار نیز اندروید 10 را در پوسته‌ای از Magic UI 3.1.0 جای داده و آن را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

honor-30-pro-3.jpg

همانطور که در تصاویر فوق مشاهده کردید این گوشی در 5 رنگ متنوع بدنه یعنی بنفش، مشکی، نقره‌ای، سبز و آبی-سفید و از 6 روز دیگر به صورت رسمی در بازار عرضه خواهد شد.

قیمت نسخه پایه این گوشی با حافظه 8/128 معادل 565 دلار و قیمت نسخه 8/256 نیز 620 دلار است. هنوز قیمت نسخه‌های با 12 گیگابایت حافظه رم اعلام نشده است.

آنر 30
دیگر گوشی معرفی شده امروز این برند آنر 30 است که حالتی تعدیل شده نسبت به نسخه پرو دارد و در آن شاهد استفاده از یک پنل کوچکتر 6.53 اینچی با رزولوشن 1080p+ از نوع OLED هستیم که این بار حفره دایره‌ای شکل آن مأمن یک سنسور تکی 32 مگاپیکسلی است. در این گوشی نیز نسبت تصویر 20:9 بوده و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر جای گرفته است.

honor-30-1.jpg

یکی از تفاوت‌های دو گوشی در پشت دستگاه و بخش ماژول دوربین است. آنر در این گوشی از همان سنسور 40 مگاپیکسلی نسخه پرو به عنوان سنسور اصلی و سنسور پریسکوپی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده ولی سنسور اولترا واید دستگاه به 8 مگاپیکسل تقلیل یافته است.

honor-30-2.jpg

تفاوت قابل عنوان دیگر در بخش سخت‌افزار و استفاده از تراشه Kirin 985 5G است. این تراشه یک محصول جدید از هواوی است که در لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده است. در بخش CPU این چیپست شاهد استفاده از یک هسته Cortex-A76 در فرکانس بیشینه 2.58 گیگاهرتز، سه هسته از همین نوع ولی در فرکانس پایین‌تر 2.40 گیگاهرتز و 4 هسته کم‌مصرف‌تر Cortex-A55 در فرکانس 1.84 گیگاهرتز هستیم.

در بخش پردازنده گرافیکی اما هسته‌های نام‌آشنای Mali-G77 شرکت ARM قرار گرفته‌اند که هنوز هم یکی از GPUهای پرقدرت بازار هستند. همچنین پردازنده سیگنال عکس Kirin ISP 5.0 نیز در دل این تراشه قرار گرفته که به صورت ویژه قابلیت‌های عکاسی بسیار قدرتمندی مانند افزایش کیفیت رنگ و کاهش نویز پیشرفته را در اختیار دستگاه قرار خواهد داد.

honor-30-3.jpg

ساختار شارژ این گوشی نیز مانند نسخه پرو یعنی باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژر 40 واتی است که با اندروید 10 و رابط کاربری Magic UI 3.1.0 همراه می‌شود.

این گوشی در رنگ‌های بدنه شبیه به نسخه پرو عرضه خواهد شد و برای نسخه با ساختار حافظه 6/128 آن قیمت 425 دلار، برای نسخه 8/128 قیمت 450 و برای نسخه 8/256 نیز قیمت 495 دلار در نظر گرفته شده و از 2 اردیبهشت ماه در بازار عرضه خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار