کد خبر: ۳۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 15
یک هفته از انتشار نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3 می‌گذرد اما با وجود تمام تلاش‌های CAPCOM برای بهتر کردن این بازی نسبت به نسخه گذشته خود، نقد‌های منفی زیادی را دریافت کرده است.
به گزارش آی تابناک : یک هفته از انتشار نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3 می‌گذرد اما با وجود تمام تلاش‌های CAPCOM برای بهتر کردن این بازی نسبت به نسخه گذشته خود، نقد‌های منفی زیادی را دریافت کرده است. اما داستان و حذف بسیاری از بخش‌های نوستالژی این بازی را نباید با قسمت گرافیکی آن قاطی کرد. فریم بازی Resident Evil 3 با توجه به بهینه سازی‌های انجام شده بر روی این نسخه نسبت به نسخه دوم کمی بهبود داشته است اما این بهبود عملکرد تا چه قدر نمایان است؟

عملکرد گرافیکی و مخصوصا، فریم ریت خروجی این بازی امروز بر روی پردازنده I9 9900K در کنار کارت گرافیک قدرتمند RTX 2080TI تست شده است اما برای به حداکثر رساندن جزئیات در این بازی و نشان دادن عملکرد این پردازنده در کنار کارت گرافیک قدرتمند RTX 2080TI است. فریم بازی Resident Evil 3 در این نسخه برخلاف نسخه دمو از روان بودن خاصی برخوردار است و با توجه به بهینه سازی‌های انجام شده توسط کمپانی CAPCOM برای نسخه اصلی شاهد فریم ریتی مناسب حتی با سخت افزاری متوسط بر روی این بازی هستیم.

Resident Evil 3 Remake

نکته قابل توجه در تست امروز به غیر از نشان دادن جزئیات، مقدار مصرف منابع این بازی نیز است که ظاهرا به دلیل اولیه بودن نسخه بازی و منتشر نشدن هیچگونه بروزرسانی درحال حاضر تمام بار و فشار بازی بر روی کارت گرافیک می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است بگوییم که تمامی هسته‌های پردازنده I9 9900K در این تست بر روی فرکانس پنج گیگاهرتز اورکلاک شده‌اند تا از تمام قدرت پردازنده برای اجرای این بازی استفاده شود اما در کمال تعجب استفاده از پردازنده در این بازی بسیار کم است و نیازی به اورکلاک تا 5 گیگاهرتز نبوده است. 16 گیگابایت رم تک کاناله با فرکانس 3600 مگاهرتز ( اورکلاک شده تا 3733 مگاهرتز ) نیز پردازنده و کارت گرافیک را همراهی کرده است. مادربرد Gigabyte Z390 Gaming X نیز وظیفه اصلی اتصال قطعات را با یکدیگر را انجام می‌دهد.

جزئیات در نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 3 نسبت به رزیدنت اویل 2 بسیار بهبود یافته‌اند اما هم برای بهبود عملکرد بازی جای پیشرفت وجود دارد. متاسفانه با وجود عملکرد خوب گرافیکی بازی، نقد‌های منفی زیادی از سوی منتقدین درباره داستان این بازی گفته شده است. از حذف شدن معما‌های قدیمی تا نبود حس نوستالژی گذشته همه و همه باعث شده‌اند تا نسخه بازسازی شده این بازی از نظر داستانی کمبود‌های خاص خودش را داشته باشد. اما اگر از کسانی هستید که به تازگی قصد انجام این بازی را دارید نگران نباشید، موانع، معما‌ها و المان‌های بازی همه و همه به خوبی طراحی شده‌اند تا ساعت‌های طولانی شما را به دنیای ترس و وحشت RE ببرند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار