تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 14
شیائومی اخیرا با معرفی چندین دستگاه قدرتمند سعی کرده در بازار گجت های هوشمند خودی نشان دهد و به نظر می رسد فعلا قصد ندارد این روند را متوقف کند. این کمپانی پرچمدار جدید خود، Mi 5، را در جریان کنگره جهانی موبایل که در ماه فوریه برگزار شد معرفی کرد. پس از آن و در ماه گذشته شیائومی رونمایی از Redmi 3 Pro را در برنامه داشت و حالا به نظر می رسد که قصد دارد در آینده ای نزدیک اسمارت فون دیگری را نیز به بازار معرفی کند.
اخیرا حساب های کاربری Xiaomi Max و Xiaomi Pro در شبکه اجتماعی چینی، Weibo، اشاراتی به این موضوع داشته اند که شیائومی درصدد است به زودی یک یا چند محصول دیگر را معرفی کند. زمان زیادی طول نکشید و شیائومی این اخبار را مورد تایید قرار داد . امروز این کمپانی اعلام کرد که به زودی از فبلت جدید خود رونمایی خواهد کرد. البته شیائومی اضافه کرده است که برای نام گذاری این فبلت به نظرات و پیشنهادات کاربران احتیاج دارد.

 پرسش بعضی از کاربران این است که چرا شیائومی با وجودی که هنوز می نوت 2 را عرضه نکرده به سراغ معرفی یک فبلت جدید رفته است؟ واقعیت اینکه پاسخ این پرسش دشوار است، اما با توجه به تمرکزی که شیائومی بر روی این فبلت گذاشته می توان امیدوار بود که با نمایشگری 6 اینچی سرو کار خواهیم داشت؛ بزرگترین نمایشگر در مجموعه محصولات شیائومی تا کنون(نمایشگرهای می نوت و می نوت پرو 5.7 اینچی هستند).

 اطلاعات زیادی در خصوص زمان عرضه و مشخصات این فبلت در دسترس نیست، اما شایعات از این حکایت دارند که این اسمارت فون از نمایشگری 6.4 اینچی و پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای اسنپدراگون 820 برخوردار است. البته از جهتی هم اگر شیائومی قصد داشته باشد می نوت 2 را در سال جاری روانه بازار کند، ممکن است این محصول در گروه محصولات میان رده شیائومی جای گیرد. شایعات دیگری از این خبر می دهند که شیائومی به زودی ردمی مکس که فبلت میان رده این شرکت است و نمایشگری 6.4 اینچی دارد را عرضه می کند؛ البته بر خلاف فبلت های بالا رده از پردازنده ده هسته ای 64 بیتی هلیو X25 در آن استفاده شده است.

 از آنجایی که در حال حاضر فقط یک سری شایعات در خصوص این فبلت در دست است، توصیه می کنیم تا دسترسی به اخبار قطعی زیاد این شایعات را جدی نگیرید.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار