کد خبر: ۳۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 11
شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند معمولاً هر ماه بروزرسانی نرم‌افزاری را با هدف رفع مشکلات امنیتی موجود منتشر می‌کنند که معمولاً حجم این بروزرسانی بسیار پایین است.
به گزارش آی تابناک : شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند معمولاً هر ماه بروزرسانی نرم‌افزاری را با هدف رفع مشکلات امنیتی موجود منتشر می‌کنند که معمولاً حجم این بروزرسانی بسیار پایین است. به تازگی سامسونگ پچ امنیتی ماه آوریل را برای میان رده گلکسی M31 عرضه کرده است، اما به نظر می‌رسد که این بروزرسانی مشکلاتی را برای کاربران به همراه داشته است.

سال گذشته میلادی شرکت سامسونگ تصمیم گرفت تا برای ورود جدی‌تر به بازار رقابتی میان رده‌های اقتصادی از گوشی‌های سری گلکسی M در کشور هندوستان رونمایی کند. یکی از اولین گوشی‌های این سری که فروش بسیار خوبی را در هندوستان تجربه کرد میان رده گلکسی M30 بود؛ به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفت تا در سال جاری نسخه بروزرسانی شده آن را تحت عنوان گلکسی M31 روانه بازار کند.

این محصول مانند سایر میان رده‌های جدید سامسونگ به ماژول دوربین مستطیلی به دوربین چهارگانه مجهز شده است. سامسونگ در این محصول از صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ به همراه تراشه اگزینوس 9811 استفاده کرده و با برچسب قیمت 280 دلاری، این محصول را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های اقتصادی کرده است.

اما به تازگی سامسونگ بروزرسانی امنیتی را برای این محصول منتشر کرده که مشکلات جدی را برای کاربران آن وجود آورده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، بروزرسانی امنیتی ماه آوریل سامسونگ برخی از دستگاه‌های گلکسی M31 را به طور کامل از کار می‌اندازد.

در حال حاضر دلیل اصلی این موضوع مشخص نشده است، اما اخیراً برخی از گوشی‌های گلکسی A70 در زمان انجام بروزرسانی اندروید 10 با مشکل مشابهی روبرو شدند که دلیل آن عدم سازگاری سخت‌افزار با بروزرسانی جدید بود، به همین دلیل برخی از متخصصان معتقدند که گوشی گلکسی M31 از مشکل مشابه A70 رنج می‌برد. در شرایط فعلی و با توجه به بسته بودن مراکز رسمی تعمیرات تلفن همراه به دلیل گسترش ویروس کرونا، پیشنهاد می‌کنیم که از انجام بروزرسانی امنیتی گلکسی M31 خود داری کنید.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار