کد خبر: ۳۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 11
ال جی از جدیدترین گوشی خود در کشور ژاپن رونمایی کرد. ال جی استایل 3 به پردازنده اسنپدراگون 845 و نمایشگر 6.1 اینچی مجهز شده و با قیمت 350 به فروش می‌رسد.
به گزارش آی تابناک : ال جی از جدیدترین گوشی خود در کشور ژاپن رونمایی کرد. ال جی استایل 3 به پردازنده اسنپدراگون 845 و نمایشگر 6.1 اینچی مجهز شده و با قیمت 350 به فروش می‌رسد.

اسنپدراگون 845 یک پردازنده پرچمدار اما قدیمی محسوب می‌شود که می‌تواند با چیپست‌های سری اسنپدراگون 700 رقابت کند، البته در زمینه پردازنده گرافیکی عملکرد بهتری از پردازنده‌های میان رده کنونی دارد. کاربران این دستگاه به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی دارند، البته می‌توان از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت استفاده کرد.

ال جی استایل 3 به صفحه نمایش 6.1 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن +QHD مجهز شده. در حالی که ال جی ابعاد این دستگاه را اعلام نکرده، انتظار می‌رود به علت حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر با یک گوشی کامپکت روبه‌رو باشیم. در بالای صفحه نمایش این گوشی هوشمند یک برش عریض به چشم می‌خورد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

ال جی استایل 3

روی پنل پشتی این گوشی کره‌ای دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. در بازار گوشی‌های میان رده زیادی با دوربین اصلی سه گانه یا چهارگانه وجود دارد، بنابراین محصول جدید ال جی عملکرد مناسبی در زمینه دوربین ندارد.

انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود، البته ال جی اشاره‌ای به پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع نکرده. ال جی استایل 3 از استاندارد IP68 و IPX5 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

ال جی استایل 3

با توجه به معرفی این دستگاه در بازار ژاپن و روند گذشته، انتظار نمی‌رود کاربران در بازار جهانی به گوشی ال جی Style3 دسترسی پیدا کنند. این گوشی هوشمند با قیمت 350 دلار در این کشور به فروش می‌رسد و از خرداد قابل سفارش خواهد بود.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار