کد خبر: ۳۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 11
یکی از دستگاه‌های پرچمداری که در نیمه اول سال 2020 باید شاهد رونمایی از آن باشیم، سری وان پلاس 8 می‌باشد. با توجه به شایعات و اخبار‌هایی که تا الان از دو دستگاه OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro به گوش رسیده است باید منتظر دو تلفن همراه خوش ساخت و پر قدرت از سوی کمپانی OnePlus باشیم.
به گزارش آی تابناک : یکی از دستگاه‌های پرچمداری که در نیمه اول سال 2020 باید شاهد رونمایی از آن باشیم، سری وان پلاس 8 می‌باشد. با توجه به شایعات و اخبار‌هایی که تا الان از دو دستگاه OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro به گوش رسیده است باید منتظر دو تلفن همراه خوش ساخت و پر قدرت از سوی کمپانی OnePlus باشیم. طراحی رسمی وان پلاس 8 با انتشار ویدیو‌ای از سمت کمپانی سازنده این تلفن همراه مشخص شده است اما هنوز هم سوالاتی در بخش طراحی دستگاه بدون پاسخ مانده‌اند.

وان پلاس از دسته کمپانی‌هایی است که تا زمان رونمایی رسمی از تلفن همراه خود، سعی در انتشار برخی از اطلاعات آن را دارد تا بتواند با اینکار جو خبری را در دستان خود بگیرد. اینکار با تمام جوانب خود تا به الان برای وان پلاس جنبه مثبت داشته است و خبر‌های دو دستگاه وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو بعد از انتشار ویدیوی طراحی این سری، بیشتر شده است. داخل ویدیو شاهد طراحی پورت‌های دستگاه و محل قرار گیری آن‌ها هستیم. پورت USB Type C دستگاه همانند گذشته در لبه پایین دستگاه قرار دارد. همچنین اسپیکر با طراحی دو حفره‌ای و اسلات سیم کارت ( به احتمال زیاد سیم کارت و مموری کارت ) نیز در سمت راست لبه پایینی دستگاه درست در کنار پورت شارژ دستگاه قرار دارند.

به نظر می‌رسد که کلید Mute سری وان پلاس اینبار به لبه سمت راست منتقل شده است و درست بالای دکمه پاور قرار گرفته است. با اینکار لبه سمت چپ دستگاه به احتمال زیاد تنها میزبان کلید‌های کنترلی صدا خواهد بود اما با توجه به مشخص نبودن این بخش در ویدیو شاید همانند mate 30 این دستگاه نیز دکمه‌های صدای فیزیکی خود را حذف کرده باشد که این احتمال بخاطر نبود خمیدگی زیاد در لبه دستگاه کم می‌باشد.

رنگ بندی در دو دستگاه وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو به طور کامل متفاوت خواهد بود و تنها رنگ مشکی، در بین هر دو مشترک خواهد بود. OnePlus 8 به احتمال زیاد با دو رنگ Onyx Black و Interstellar Glow و برادر بزرگتر این دستگاه نیز با سه رنگ Onyx Black، Ultramarine Blue در کنار رنگ سبز رونمایی خواهند شد. خوشبختانه رنگ سبز OnePlus 8 در ویدیو مشخص شده است و می‌توانیم نیم نگاهی به رنگ بندی سبز دستگاه داشته باشیم.

وان پلاس قول داده است تا هر دو دستگاه سری هشتم از نظر طراحی زیبا باشند و همچنین در دست گرفتن هر دو نیز به راحتی باشد. متاسفانه طراحی دوربین در ویدیو مشخص نشده است اما با توجه به حرف‌های وان پلاس و طراحی‌های قبلی لو رفته، خبری از برآمدگی و یا حالت مربعی کناره پنل پشتی برای قرارگیری دوربین‌های اصلی در این دو دستگاه نیست.

طراحی رسمی وان پلاس 8 درست چهار روز قبل از رونمایی رسمی از این دستگاه مشخص شده است. هر دو دستگاه قرار است با پردازنده اسنپدراگون 865 وارد بازار شوند. همچنین 8 و 12 گیگابایت رم به صورت دو انتخاب برای خرید کاربران در نظر گرفته شده است که نسخه 8 گیگابایتی از 128 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه 12 گیگابایتی به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. نمایشگر وان پلاس 8 یک نمایشگر 6.55 اینچی با رزولوشن FHD+ با نرخ بروزرسانی 90 هرتز خواهد بود. این درحالی است که نمایشگر نسخه Pro رزولوشن QHD+ خواهد داشت و همچنین نرخ بروزرسانی از 90 هرتز به 120 هرتز افزایش داشته است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار