کد خبر: ۳۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 08
گلکسی فولد 2 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های امسال است. بر اساس جدیدترین شنیده‌ها، این گوشی هوشمند تاشو به نمایشگر بزرگتری در مقایسه با نسل گذشته مجهز می‌شود و در نسخه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت کمتر نسبت به نسل قبلی به فروش می‌رسد.
به گزارش آی تابناک : گلکسی فولد 2 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های امسال است. بر اساس جدیدترین شنیده‌ها، این گوشی هوشمند تاشو به نمایشگر بزرگتری در مقایسه با نسل گذشته مجهز می‌شود و در نسخه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت کمتر نسبت به نسل قبلی به فروش می‌رسد.

سامسونگ قصد دارد نسل دوم گلکسی فولد را در مدل‌های مجهز به 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار کند. در حال حاضر گلکسی فولد تنها با 512 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 1980 دلار به فروش می‌رسد. کاهش حافظه داخلی به معنای عرضه این گوشی هوشمند با قیمت پایین‌تر است.

به نظر می‌رسد این دستگاه از طراحی متفاوتی در مقایسه با مدل کنونی خود بهره می‌برد. بلومبرگ اوایل سال گذشته میلادی در گزارشی به عرضه دو گوشی تاشو توسط سامسونگ در سال 2020 اشاره کرد که گلکسی زد فلیپ یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. به گفته بلومبرگ، گوشی دوم از طراحی مشابه با هواوی میت ایکس بهره می‌برد.

گزارش دیگری برخی مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ را فاش کرده است. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 7.7 اینچی مجهز می‌شود که زیر آن دوربین سلفی قرار می‌گیرد. یک رسانه کره‌ای گزارش کرده سامسونگ برای گوشی گلکسی فولد 2 نمایشگر 8 اینچی درنظر می‌گیرد و این دستگاه از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

در بهمن ماه گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که به حفره درون نمایشگر و پشتیبانی گلکسی فولد 2 از قلم S Pen اشاره می‌کرد. در این گزارش به این موضوع اشاره شده بود که گوشی تاشوی جدید سامسونگ به دوربین اصلی یکسان با گلکسی S20 پلاس مجهز می‌شود و در نسخه‌هایی با بدنه سرامیکی و فولاد ضد زنگ وارد بازار می‌شود.

گلکسی فولد 2

این شرکت کره‌ای قصد دارد مقاومت گوشی تاشو جدید خود را افزایش دهد، البته تا به امروز گزارشی در رابطه با نحوه انجام این کار منتشر نشده است. گلکسی فولد به علت مشکلات عدیده‌ای که داشت، با چند ماه تاخیر وارد بازار شد، بنابراین سامسونگ باید از بروز چنین مشکلاتی در نسل دوم آن جلوگیری کند.

جدیدترین گزارش به قیمت پایین‌تر نسل دوم گلکسی فولد اشاره می‌کند، اما مشخصات فاش شده تا به امروز چنین نظری ندارند. در صورتی که سامسونگ بخواهد این دستگاه را با قیمت پایین‌تری در مقایسه با نسل قبلی وارد بازار کند، نباید برای ساخت بدنه آن از سرامیک یا فولاد ضد زنگ استفاده کند. علاوه بر این، استفاده از دوربین زیر نمایشگر نیز قیمت آن را افزایش می‌دهد.

تاریخ رسمی رونمایی از گلکسی فولد 2 از سوی سامسونگ مشخص نشده، اما گزارش جدید به معرفی آن در سه ماهه سوم سال جاری میلادی اشاره می‌کند. با توجه به شیوع  کرونا و ضربه به اقتصاد جهان، نمی‌توان در رابطه با زمان عرضه این گوشی هوشمند اظهارنظر دقیقی کرد، با این حال در سال جاری میلادی با آن ملاقات می‌کنیم.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار