کد خبر: ۳۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 08
ریلمی در زمینه باتری فعلا رتبه اول را در دستان خود گرفته است و تمامی دستگاه‌های این شرکت از نظر نمره باتری در تست‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند.
به گزارش آی تابناک : ریلمی در زمینه باتری فعلا رتبه اول را در دستان خود گرفته است و تمامی دستگاه‌های این شرکت از نظر نمره باتری در تست‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند. نمره باتری Realme 6 Pro نیز یکی دیگر از مهره‌های مهم شرکت ریلمی است که با استفاده از آن توانسته به فروش خوبی در موبایل‌ ریلمی 6 پرو دست پیدا بکند.

کمپانی ریلمی از معدود کمپانی‌هایی است که در از ظرفیت باتری بسیار خوبی برای دستگاه‌های خود استفاده می‌کند و در ظرفیت آن کم روی نمی‌کند. همچنین یکی دیگر از نکات مثبت در خصوص این کمپانی، پشتیبانی از شارژ سریع در بیشتر تلفن همراه است.

ریلمی 6 پرو از یک باتری چهار هزار سیصد هزار میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی خود بهره می‌برد. این باتری با توجه به استفاده ریلمی از نمایشگری با رزولوشن 2400×1080 مناسب به نظر می‌رسد اما نکته قابل توجه در این نمایشگر، نرخ بروزرسانی 90 هرتزی است که دیگر کم کم شاهد استفاده از آن در تمامی دستگاه‌های میانرده و بالارده هستیم. اما دستگاه‌های پرچمدار دیگر از نرخ بروزرسانی 90 هرتزی استفاده نخواهند کرد و با توجه به استفاده از این نرخ در دستگاه‌های میانرده حالا شاهد استفاده از نرخ‌های 120 و 144 هرتز در دستگاه‌های پرچمدار هستیم.

Realme 6 Pro Battery

نمره باتری Realme 6 Pro با توجه به استفاده از نرخ بروزرسانی 90 هرتزی برای نمایشگر این دستگاه، باز هم از خیلی از دستگاه‌های دیگر بالاتر شده است و طبق تست‌های انجام شده توسط GsmArena، باتری این دستگاه نمره 107 را به خود اختصاص داده است. این نمره که حاصل 14 ساعت 42 دقیقه وب گردی، 31 ساعت مکالمه و 14 ساعت پخش ویدیو است نشان از عملکرد بسیار عالی باتری Realme 6 Pro دارد. جالب است بدانید که نتیجه استفاده از نرخ بروزرسانی 60 هرتز نیز در این دستگاه کاملا مشابه با نرخ بروزرسانی 90 هرتز است و از این نظر در صورت خرید دستگاه نیاز به نگرانی از بابت خالی شدن سریع‌تر باتری دستگاه در صورت استفاده از نرخ بروزرسانی 90 هرتز نخواهید داشت.

ریلمی در زمان رونمایی از این دستگاه قول شارژ زیر یک ساعت را به کاربران داد و ظاهرا این شرکت پای قول خود ایستاده است. آداپتور 30 واتی قرار داده شده در جعبه دستگاه قرار است تا این موبایل را در 30 دقیقه از صفر درصد تا 68 درصد شارژ نماید. از سوی دیگر برای شارژ کامل دستگاه نیاز به 50 دقیقه زمان دارید که رقم مناسبی است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار