کد خبر: ۳۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 08
هفته پیش آنر 30S با پردازنده Kirin 820 5G و چهار دوربین در بخش پشت خود به صورت رسمی توسط زیربرند آنر رونمایی شد. این دستگاه یکی از تلفن‌های همراه میانرده سال 2020 است که در همین ابتدای سال توانسته فروش بالایی را تجربه کند.
به گزارش آی تابناک : هفته پیش آنر 30S با پردازنده Kirin 820 5G و چهار دوربین در بخش پشت خود به صورت رسمی توسط زیربرند آنر رونمایی شد. این دستگاه یکی از تلفن‌های همراه میانرده سال 2020 است که در همین ابتدای سال توانسته فروش بالایی را تجربه کند. فروش چهل هزار Honor 30S نشان از ذوق خریداران برای این محصول است و یکی دیگر از دلایل آن، قیمت خوب این دستگاه با توجه به مشخصات ارائه دهنده‌اش است.

Honor 30s در کنار پردازنده Kirin 820 از 8 گیگابایت رم و دو گزینه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی برخوردار است که با توجه به قیمت 469 دلاری خود، مشخصات قابل قبولی می‌باشد. با توجه به اینکه این دستگاه هفته پیش به صورت رسمی رونمایی شد قرار بود تا امروز فروش خود را در چین شروع کند. این شروع در ابتدا با توجه به شرایط کنونی و درگیری با کرونا ویروس موفق پیشبینی نمی‌شد اما ثبت نزدیک به 40 هزار واحد از این دستگاه تنها در ثانیه اول باز شدن بخش خرید، همه را شوکه کرد! با توجه به قیمت 2399 هزار یوانی این دستگاه در چین با یک حساب کوچک می‌توان به رقم 100 میلیون یوان دست پیدا کرد. این رقم یک رکورد برای یکی از دستگاه‌های میانرده کمپانی هوآوی و زیربرند این کمپانی، آنر می‌باشد.

Honor 30S

فروش چهل هزار Honor 30s البته به دلیل پشتیبانی این دستگاه از شبکه 5G نیز می‌باشد. از آنجایی که این تکنولوژی درصد بیشتر دسترسی خود را به دستگاه‌های پرچمدار اختصاص داده است. حضور آن در یک دستگاه میانرده که مشخصات دیگر آن نیز کاملا با قیمت مناسب آن هماهنگی دارد، برگ برنده صد درصدی محسوب می‌شود. از دیگر مشخصات Honor 30s باید به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی آن، صفحه نمایش 6.5اینچی با رزولوشن FHD و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره نمود.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار