کد خبر: ۳۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 08
شاید عجیب باشد که بشنوید AMD تکنولوژی StoreMI را کنار گذاشت اما این شرکت با اعمال تغییراتی در محصولات خود اعلام کرده که نرم افزار StoreMI دیگر برای دانلود در دسترس نخواهد بود.
به گزارش آی تابناک : شاید عجیب باشد که بشنوید AMD تکنولوژی StoreMI را کنار گذاشت اما این شرکت با اعمال تغییراتی در محصولات خود اعلام کرده که نرم افزار StoreMI دیگر برای دانلود در دسترس نخواهد بود.

AMD تصمیم گرفته پایان عمر نسخه فعلی تکنولوژی StoreMI را اعلام کند، امری که از 31 مارس 2020 به شکل رسمی اتفاق افتاده و کاربران دیگر قادر به دانلود این نرم افزار از طریق AMD.com نخواهند بود. کاربرانی که پیش از این تاریخ نرم افزار فعلی را دانود نموده‌اند می‌توانند از آن استفاده کنند (این نرم افزار غیر فعال نمی‌شود) اما AMD دیگر از نظر فنی آن را پشتیبانی نخواهد کرد. در عوض AMD منابع داخلی خود را صرف توسعه یک راه حل جایگزین با قابلیت‌های باز طراحی شده می‌کند که برای عرضه در فصل دوم 2020 برنامه ریزی شده است.

تکنولوژی AMD StoreMI به کاربران اجازه می‌دهد که یک حافظه SSD تا 256 گیگابایت را با یک هارد درایو کُندتر ترکیب کنند تا "سرعتی به مانند SSD را در قالب حجمی مانند هارد” در اختیار داشته باشند و این قابلیت از زمان نسل دوم پردازنده‌های Ryzen پشتیبانی می‌شد تا حالا و پردازنده‌های Ryzen 3000. با توجه به این که AMD مشغول توسعه یک راه حل جایگزین برای فصل دوم است، ما می‌توانیم انتظار یک نرم افزار بهتر و قابل استفاده‌تر را داشته باشیم. بنابراین منتظر اطالاعات بیشتر در این زمینه خواهیم بود اما فعلا باید بگوییم AMD تکنولوژی StoreMI را کنار گذاشت تا به دنبال فناوری بهتری باشد.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار