کد خبر: ۳۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 08
تسلا ثابت کرده که محصولات آن از لحاظ شتابگیری عملکرد فوق العاده ای داشته و می توانند برای انواع مدل های اسپرت و سوپر اسپرت بنزینی دردسرساز شوند.
به گزارش آی تابناک : تسلا ثابت کرده که محصولات آن از لحاظ شتابگیری عملکرد فوق العاده ای داشته و می توانند برای انواع مدل های اسپرت و سوپر اسپرت بنزینی دردسرساز شوند. این امر در رابطه با مدل S نسخه پرفورمنس بیشتر صادق است، چرا که این نسخه به واسطه پیشرانه خیلی قدرتمند خود توانسته در مسابقات درگ بر انواع خودروهای اسپرت چند صد هزار دلاری غلبه کند.

نشریه آنلاین Carwow که بسیاری آن را با مسابقات درگ هیجان انگیز می شناسند، برای چندمین بار به سراغ تسلا مدل S پرفورمنس رفته و این دفعه آن را در برابر لامبورگینی اونتادور S رودستر قرار داده است. آنچه که این رویارویی را جذاب تر می کند، اینست که مدل S پرفورمنس حاضر در آن به نسخه آپدیت شده تعلق دارد، به همین جهت فاکتورهایی چون قدرت، شتاب و عملکرد آن بهتر از هر زمان دیگری است.

مسابقه درگ

پیش از این و در سال گذشته، Carwow تسلا مدل S پرفورمنس و لامبورگینی اونتادور S کوپه را به جان هم انداخته بود که در آن مسابقه نماینده ایتالیایی ها با برتری میدان را ترک کرد. با توجه به بروزآوری حال باید دید بهبود عملکرد در مدل S پرفورمنس در چه حد است. پیش از تماشای ویدیو به مشخصات دو خودرو می پردازیم.

از نماینده ایتالیایی ها شروع می کنیم، در پشت کابین لامبورگینی اونتادور S رودستر موتور 6.5 لیتری V12 سنت آگاتایی ها قرار دارد. این موتور در نسخه S توانایی تولید 740 اسب بخار قدرت و 690 نیوتن متر گشتاور را بوده و از طریق گیربکس 7 سرعته خودکار با هر چهار چرخ در ارتباط است. برای خرید این اتومبیل 1625 کیلوگرمی باید 271 هزار پوند پرداخت کرد.

در مقابل نیروی مورد نیاز تسلا مدل S نسخه پرفورمنس توسط پیشرانه ای مشتمل بر دو موتور الکتریکی تامین می شود. این پیشرانه 825 اسب بخار قدرت و 1300 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. علی رغم پیشرانه قوی تر، مدل S پرفورمنس با 2241 کیلوگرم وزن، از رقیب خود بسیار سنگین تر است. این سدان الکتریکی با قیمتی در حدود 92 هزار پوند در انگلستان به فروش می رسد.

حال که با مشخصات دو رقیب آشنا شدید، دعوت می کنیم ویدیوی مسابقه درگ جذاب آنها را نیز مشاهده فرمایید.






منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار