کد خبر: ۳۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 07
همان‌طور که می دانید تقریباً تمامی فروشگاه‌ها تعطیل هستند و اگر چیزی خراب شود یا به آن احتیاج پیدا کنید، به احتمال بسیار زیاد با در بسته روبرو می‌شوید. بسیاری چاره را در خرید اینترنتی می ببیند و همین موضوع منجر به رشد 200 درصدی فروش اینترنتی در کشور شده است. با این حال روند تحویل سفارش ها به همین خوبی پیش نرفته است.
به گزارش آی تابناک : همان‌طور که می دانید تقریباً تمامی فروشگاه‌ها تعطیل هستند و اگر چیزی خراب شود یا به آن احتیاج پیدا کنید، به احتمال بسیار زیاد با در بسته روبرو می‌شوید. بسیاری چاره را در خرید اینترنتی می ببیند و همین موضوع منجر به رشد 200 درصدی فروش اینترنتی در کشور شده است. با این حال روند تحویل سفارش ها به همین خوبی پیش نرفته است.

اخیراً قائم مقام وزیر صمت، مدرس خیابانی، از رشد 200 درصدی فروش اینترنتی از 23 اسفند خبر داده است. به گفته خیابانی، این رشد ناشی از آغاز فروش اینترنتی در 6 هزار واحد صنفی است.

به این ترتیب شانس اینکه این روزها شما هم دست به خرید اینترنتی زده باشید وجود دارد. با این حال برخلاف گذشته، مشاهدات ما نشان می‌دهد تقریباً اغلب فروشگاه‌ها در ارسال سفارش مشتریان خود تأخیر چند روزه تا دو هفته‌ای دارند که می‌توان آن را به تعطیلی اجباری، محدودیت‌های پستی و ممنوعیت تردد مرتبط دانست. بدتر اینکه فروشگاه های زیادی ثبت سفارش را باز گذاشته اند اما با گذشت بیش از یک هفته، برای ارسال آن هیچ اقدامی نکرده اند.

تأخیر فروشگاه‌ها در ارسال سفارش مشتریان در شرایطی است که انتظار می‌رود فرستادن سفارش ها سریع‌تر از هر زمان دیگری صورت بگیرد تا ضمن تأمین نیاز مشتری، به کاهش تردد مردم نیز کمک کنند. طبیعتاً این یک فرصت استثنایی برای فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهایی است که فروش اینترنتی دارند.

در هر صورت قائم مقام وزیر صمت ابراز امیدواری کرده سهم کسب و کارهای اینترنتی از اقتصاد به طور چشمگیری افزایش یابد. پیش‌تر نیز رئیس انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی از رشد 30 درصدی فروش اینترنتی انواع کالا خبر داده بود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار