کد خبر: ۳۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 06
ترکیب سری جدید پردازنده‌های اینتل با نام Comet Lake-H در کنار کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce جدید، منجر به معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ جدید شده است. اینک MSI با جدیدترین دستاوردهای خود، به نبرد با رقبا می‌رود.
به گزارش آی تابناک : ترکیب سری جدید پردازنده‌های اینتل با نام Comet Lake-H در کنار کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce جدید، منجر به معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ جدید شده است. اینک MSI با جدیدترین دستاوردهای خود، به نبرد با رقبا می‌رود. با حرفه‌ای های MSI که رویای گیمرها خواهند بود، آشنا شوید.

لپ تاپ‌های MSI GS66 Stealth غول‌های باریک
نسل جدید لپ تاپ‌های GS66 Stealth با طراحی بسیار باریک، در حد و اندازه یک الترابوک معرفی شده‌اند. این لپ تاپ به نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح FHD مجهز بوده و از فرکانس 300 هرتز در بخش به‌روزرسانی بهره می‌برد. در بالاترین پیکربندی آن شاهد استفاده از پردازنده قدرتمند Core i9-10980HK با قابلیت اورکلاک و کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Super Max-Q هستیم. باتری با توان 99.99 وات در ساعت نیز همچنان به عنوان یک گزینه توانمند این لپ تاپ را همراهی می‌کند.

 

MSI-LA-03.png

سیستم خنک کننده قدرتمند Cooler Boost Trinity+ با تیغه‌هایی که ضخامت آنها تنها 0.1 میلی متر است، تضمین می‌کند که دمای به وجود آمده حتی در بازی‌های سنگین نیز به سرعت دفع خواهد شد. پورت دوست داشتنی Thunderbolt 3 با سرعت 40 گیگابیت در ثانیه، و امکان اتصال نمایشگرهای 8K از جمله دیگر ویژگی‌های این مدل به شمار می‌روند. GS66 Stealth با قیمت 1600 دلار روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

لپ تاپ‌های MSI GE66 Raider حرفه‌ای‌های زیبا
سری جدید لپ تاپ‌های GE66 Raider با تمرکز بر LED RGB، نمای ظاهری و ظاهر کاملاً گیمینگ معرفی شده‌اند. باتری قدرتمند 99.99 واتی، نمایشگر 300 هرتزی IPS با وضوح FHD و استفاده از پردازنده‌های جدید Comet Lake-H در کنار کارت‌های گرافیک RTX 20 Super از جمله دیگر ویژگی‌های این خانواده به شمار می‌روند.

MSI-LA-02.jpg

GE66 Raider در چند نسخه محدود به صورت ماد شده، و با همکاری Collie Wertz نیز عرضه خواهد شد که به زودی شاهد انتشار تصاویر آنها هستیم. لپ تاپ‌های MSI GE66 Raider از 15 آوریل امسال با قیمت پایه 1800 دلار در بازارهای جهانی خواهند بود.

لپ تاپ‌های گیمینگ 17 اینچی برای دیدی وسیع‌تر
شرکت MSI سری جدید لپ تاپ‌های 17.3 اینچی خود با اسامی GS75 Stealth، GE76 Raider و GP75 Leopard روانه بازار خواهد کرد. این خانواده از نمایشگرهایی با نرخ به‌روزرسانی 144 الی 300 هرتز استفاده کرده و کارت‌های گرافیک GeForce RTX 2080 SUPER و GeForce RTX 2070 SUPER را به همراه دارند. مشخصات فنی دقیق آنها در جدول زیر قابل مشاهده است.

MSI-LA-04.png

هر سه مدل امکان پشتیبانی از حافظه‌های SSD M.2 NVME و هارد دیسک‌های 2.5 اینچی را دارا بوده و با حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 عرضه می شوند.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار