کد خبر: ۳۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 06
همکاری هوندا و جنرال‌موتورز برای تولید مدل‌های تمام الکتریک از سال 2024 میلادی شکل می‌گیرد. هوندا از تکنولوژی‌های جدید جنرال موتورز برای ساخت خودرو‌های خود بهره می‌گیرد.
به گزارش آی تابناک : همکاری هوندا و جنرال‌موتورز برای تولید مدل‌های تمام الکتریک از سال 2024 میلادی شکل می‌گیرد. هوندا از تکنولوژی‌های جدید جنرال موتورز برای ساخت خودرو‌های خود بهره می‌گیرد.

هوندا به تازگی تنها مدل تمام الکتریک خود را از بازار ایالات متحده خارج کرده است. اما قرار است با همکاری جنرال موتورز و هوندا خودرو‌‌های جدیدی تولید شود. این خودرو‌های جدید به صورت تمام الکتریک از سال 2024 تولید می‌شوند.

همکاری هوندا و جنرال‌موتورز به نفع مصرف کننده است

دو خودروی اولیه حاصل این همکاری از باتری‌های استفاده می‌کند که به تازگی از جنرال موتورز معرفی شده است. این باتری‌ها بسیار قدرتمند هستند و ظرفیت چگالی انرژی آنها دوبرابر نوعی است که تسلا در خودر‌و‌هایش استفاده می‌کند. این باتری‌ها از کبالت کمتری نسبت به دیگر باتری‌ها استفاده می‌کند. جنرال موتورز در نظر دارد تا هزینه‌ی خودرو‌های الکتریک را به ازای هر کیلووات ساعت به زیر ۱۰۰ دلار برساند. این مقدار طبق بررسی بلومبرگ هم اکنون حدود 156 دلار به ازای کیلووات ساعت است.

خودرو‌های جدید از سیستم امنیتی OnStar و تکنولوژی سوپر کروز جدید جنرال موتورز استفاده می‌کند. OnStar با هوندا لینک ادغام می‌شود. هوندا می‌تواند از یکی از بهترین سیستم‌های دستیار راننده در بازار استفاده کند.

هوندا گفته است که طراحی خودر‌و‌های جدید به عهده‌ی این شرکت است. اما باتری‌های جدید جنرال موتورز برای بهبود کیفیت خودرو‌ها استفاده می‌شود. ریک شوستِک، معاون اجرایی هوندا در آمریکا گفته است که این همکاری تجربه‌ی دو شرکت را ادغام می‌کند و محصول نهایی ارزش بالایی برای مشتری رقم می‌زند.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار