کد خبر: ۳۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 06
چند روز پیش قسمت دوم عنوان The Last of US Part II تاخیر خورد تا مشخص نباشد یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال چه زمانی منتشر خواهد شد. به گفته سونی و ناتی داگ، تعویق انتشار بازی به علت شیوع ویروس کرونا است.
به گزارش آی تابناک : چند روز پیش قسمت دوم عنوان The Last of US Part II تاخیر خورد تا مشخص نباشد یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال چه زمانی منتشر خواهد شد. به گفته سونی و ناتی داگ، تعویق انتشار بازی به علت شیوع ویروس کرونا است. هر چند شاید برای بسیاری از طرفداران، این موضوع صرفا یک بهانه است. در هر صورت این اتفاق رخ داده و حالا سونی گزینه‌های مختلفی برای انتشار این بازی پیش رو دارد. یکی از این گزینه‌ها، عرضه دیجیتال The Last of US Part II است.

این موضوع در شایعه‌ای عنوان شد که حاکی از این داشت ممکن است صرفا به صورت دیجیتال منتشر شود. سونی و ناتی داگ در نظر دارند انتشار این بازی به نحوه صورت بگیرد که تمامی طرفداران دسترسی ساده ای به آن داشته باشد و سطح دسترسی به این عنوان، نسبت به منطقه جغرافیایی متفاوت نباشد. به همین دلیل فعلا در مورد اعلام زمان انتشار جدید بازی مطمئن نیستند. در بیانیه ناتی داگ نیز آمده بود که ما می‌خواهیم مطمئن شویم که همه طرفداران The Last of US قسمت جدید بازی را در سراسر جهان در یک زمان واحد به بهترین شکل ممکن تجربه کنند. به شکلی که شایسته آنهاست.

عرضه دیجیتال The Last of US Part II یکی از گزینه‌های احتمالیست

در مصاحبه جدیدی که با نیل دراکمن، کارگردان عنوان The Last of US Part II صورت گرفته، دراکمن راجع به تعویق در انتشار بازی و شرایط انجام کار در خانه صحبت کرده است. وقتی در مورد احتمال عرضه دیجیتال این بازی در ماه آینده سوال شده، کارگردان بازی پاسخ داده است که هنوز تصمیم نهایی در این مورد اتخاذ نشده =و ما همه گزینه‌ها برای انتشار بازی را در نظر خواهیم گرفت.

"سوالاتی هست که باعث شده نتوان در این مورد تصمیمی قطعی گرفت. مسائلی مانند اینکه آیا می‌توان در این شرایط نسخه فیزیکی بازی را در سراسر جهان منتشر کرد؟ یا آیا زیرساخت اینترنت همه کشورها اجازه دریافت نسخه دیجیتال بازی را به همه کاربران می‌دهد؟ در هر صورت The Last of US Part II عنوانی جهانیست که گیمرهای سراسر دنیا برای تجربه آن لحظه شماری می‌کنند و باید مطمئن شویم که عدالت درباره همه اجرا می‌شود.

اگر صرفا عده محدودی از کاربران را در نظر بگیریم، تکلیف اکثریتی که نتوانسته اند بازی را دریافت کنند چه می‌شود؟به همین دلیل به دنبال گزینه‌ای هستیم که بازی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای تمامی طرفداران خود کنتشر کنیم. این موضوع می‌تواند زمانبر باشد و باید دید شرایط جهانی که در این دوره، هر روز شرایط خاصی دارد به چه شکل پیش خواهد رفت.”

حالا که هر چه زمان می‌گذرد، به عرضه پلی استیشن 5 نزدیک‌تر می‌شویم، این سوال هم پیش می‌آید که آیا ممکن است The Last of US Part II یک عنوان بین نسلی باشد و برای PS5 و PS4 عرضه شود یا سونی این بازی را صرفا برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد کرد؟ اینها سوالاتی هستند که برای دریافت پاسخ آنها چاره‌ای جز انتظار نیست.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار