کد خبر: ۳۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 06
همانطور که مطلع هستید، Entertainment Software Association برگزاری نمایشگاه E3 2020 را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرده است، اما این انجمن همچنان متعهد است تا سال آینده این رویداد را برگزار کند. این سازمان حالا زمان برگزاری E3 آینده را اعلام کرده است.
به گزارش آی تابناک : همانطور که مطلع هستید، Entertainment Software Association برگزاری نمایشگاه E3 2020 را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرده است، اما این انجمن همچنان متعهد است تا سال آینده این رویداد را برگزار کند. این سازمان حالا زمان برگزاری E3 آینده را اعلام کرده است.

زمان برگزاری E3

 این رویداد سال آینده و در بین روزهای 15 تا 17 ژوئن 2020، یعنی 31 خرداد تا 2 تیرماه برگزار خواهد شد. برگزارکنندگان رویداد سال آینده را یک رویداد بازنگری شده عنوان کرده‌اند، البته آنها از زمان لغو رویداد سال 2020، در تمامی بیانیه‌ها از چنین زبانی استفاده کرده‌اند. اما در نهایت جای تعجب نخواهد بود که رویداد سال 2021 بسیار متفاوت از آن چیزی باشد که امسال تصمیم به برگزاری آن داشتند، البته به احتمال زیاد بازی‌های جدید و متفاوتی را سال 2021 مشاهده خواهیم کرد.

البته اگر شما هم مانند بسیاری دیگر از بازی دوستان در انتظار اخبار داغ بازی در اواخر بهار بودید، آنقدرها هم بدشانس نخواهید بود. چرا که مایکروسافت رویداد Xbox را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. IGN هم در تدارک برگزاری رویدادی در ماه ژوئن است که در آن از توسعه‌دهندگان بزرگ و بازی‌سازان مطرح در کنار سازندگان پلتفرم بازی از جمله آمازون، گوگل، 2K Games، Sega و Square Enix دعوت کرده است. با این وضعیت طبیعتاً می‌توان امیدوار بود که خبرها از دنیای بازی، داغ و هیجان انگیز باشد و این رویداد تا حدی بتواند جای خالی E3 2020 را برای ما تا سال آینده، 31 خرداد پر کند.

انتظار می‌رفت که E3 2020 یکی از بزرگترین رویدادها در چند سال اخیر باشد، چرا که امسال سالی خواهد بود که پلی استیشن 5 و اکس باکس سری ایکس قرار است روانه بازار شوند، عناوین زیادی در انتظار عرصه‌ای برای خودنمایی بودند، هر چند که سونی مانند چند سال اخیر، امسال هم قرار نبود که در رویداد حضور داشته باشد.

رویداد سال آینده به اندازه امسال اهمیت نخواهد داشت. با این حال، باید در انتظار موج دوم بازی‌های خوب برای PS5 و Xbox Series X باشیم که در آن نقطه از تاریخ دیگر روانه بازار شده‌اند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار