کد خبر: ۳۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 05
در ماه‌های گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری میان رده گلکسی A21 سامسونگ در بنچمارک Geekbench بودیم و پس از مدتی یک شرکت تولید کننده قاب محافظ تصاویری از قسمت پشتی این محصول را به نمایش گذاشت.
به گزارش آی تابناک : در ماه‌های گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری میان رده گلکسی A21 سامسونگ در بنچمارک Geekbench بودیم و پس از مدتی یک شرکت تولید کننده قاب محافظ تصاویری از قسمت پشتی این محصول را به نمایش گذاشت. حال به تازگی افشاگر معروف ایوان بلاس با انتشار رندر سه بعدی این محصول، طراحی نهایی آن را به نمایش گذاشته است.

ایوان بلاس یکی از افشاگران بزرگ دنیای فناوری به تازگی رندر 360 درجه‌ای را از میان رده جدید گلکسی A21 سامسونگ به اشتراک گذاشته است که طراحی این محصول را در تمامی جهات به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید سامسونگ برای نصب دوربین سلفی در گلکسی A21 از بریدگی نقطه‌ای در سمت چپ صفحه نمایش استفاده کرده است.

در قسمت پشتی دستگاه شاهد استفاده از ماژول دوربین چهارگانه با چیدمان خطی هستیم که به گفته منابع معتبر به سنسور‌های 13 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق سنج مجهز شده است. فلاش LED این گوشی هوشمند در خارج از ماژول دوربین قرار گرفته است؛ همچنین سامسونگ در این میان رده بجای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش از سنسور اثر انگشت فیزیکی در قسمت پشتی دستگاه استفاده کرده است.

دکمه‌های خاموش و روشن و تنظیم صدا میان رده گلکسی A21 سامسونگ در سمت راست دستگاه و درگاه نصب سیم کارت در سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. تا این لحظه هیچ اطلاعات رسمی از سوی سامسونگ در خصوص مشخصات نهایی میان رده گلکسی A21 منتشر نشده است، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک Geekbench، این میان رده به تراشه Helio P35 و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که سامسونگ در این میان رده از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن HD+ استفاده کرده است و برای تامین انرژی آن از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. این میان رده به همراه رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه اندروید 10 عرضه خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار