کد خبر: ۳۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 05
موتورولا در ماه فوریه از گوشی موتو جی8 پاور رونمایی کرده بود، حالا این شرکت از نسخه اقتصادی‌تر این گوشی با نام موتو G8 Power Lite رونمایی کرده است.
به گزارش آی تابناک : موتورولا در ماه فوریه از گوشی موتو جی 8 پاور رونمایی کرده بود، حالا این شرکت از نسخه اقتصادی‌تر این گوشی با نام موتو G8 Power Lite رونمایی کرده است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.

مشخصات موتو G8 Power Lite

این گوشی دارای ابعاد 164.94×75.76×9.2 میلیمتر است و 200 گرم وزن دارد. نمایشگر این دستگاه 6.5 اینچی LCD از نوع Max Vision IPS با رزولوشن 1600×720 پیکسل (HD+) با نسبت ابعاد 20:9 است. ناچی که در بالای این نمایشگر تعبیه شده است، جایگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی است.

گوشی موتو G8 Power Lite موتورولا

در قاب پشتی موتو G8 Power Lite سه دوربین با چیدمان عمودی در قسمت بالای سمت چپ جای گرفته است. سنسور اصلی این دوربین‌ها 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 است و با یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه شده است. سنسور اثر انگشت کمی پایین‌تر از دوربین‌ها در وسط گوشی جای و در زیر لوگو M موتورولا جای گرفته است.

نسخه لایت گوشی Moto G8 Power دارای چیپست Helio P35 است که با 4 گیگابایت حافظه رم همراه شده است. میزان حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است، اما به لطف شیار کارت حافظه microSD امکان افزایش حافظه تا 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

گوشی موتو G8 Power Lite موتورولا

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 9 Pie است و از پوشش مقاوم در برابر آب بهره می‌برد. موتو جی8 پاور لایت در 2 رنگ فیروزه‌ای و آبی روانه بازار خواهد شد. اما نکته کلیدی در فروش این گوشی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی آن بوده که متأسفانه یک پورت microUSB و شارژر 10 واتی برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی موتو G8 Power Lite موتورولا با قیمت 185 دلار (169 یورو) در آلمان و مکزیک روانه بازار خواهد شد. در هفته‌های آینده نیز این گوشی در دیگر نقاط جهان، مانند آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا و استرالیا به بازار خواهد آمد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار