کد خبر: ۳۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 05
شیائومی از دستبند جدید اقتصادی خود، ردمی بند رونمایی کرد. این دستبند تنها 14 دلار (13 یورو) قیمت خواهد داشت. علیرغم قیمت پایین، این دستبند هشمند دارای مزیت‌های بیشتری در مقایسه با Mi Band 4 شیائومی که قیمت بالاتری در مقایسه با Redmin Band دارد، است. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این دستبند جدید ردمی. با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : شیائومی از دستبند جدید اقتصادی خود، ردمی بند رونمایی کرد. این دستبند تنها 14 دلار (13 یورو) قیمت خواهد داشت. علیرغم قیمت پایین، این دستبند هشمند دارای مزیت‌های بیشتری در مقایسه با Mi Band 4 شیائومی که قیمت بالاتری در مقایسه با Redmin Band دارد، است. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این دستبند جدید ردمی. با ما همراه باشید.

مشخصات ردمی بند

این دستگاه دارای یک نمایشگر 1.08 اینچی OLED بود که کمی بزرگتر از نمایشگر 0.95 اینچی می بند است. شیشه روی این نمایشگر کاملاً صاف است. این دستبند می‌تواند نوتفکیشین‌های گوشی را دریافت کرد و تغییرات آب و هوایی را نمایش دهد.

ردمی بند شیائومی

سیستم شارژ ردمی بند حالا ساده‌تر شده است و با یک پورت USB-A شارژ خواهد شد. این یعنی نیاز به یک آداپتور اختصاصی برای شارژ این بند دیگر وجود نخواهد داشت. عمر باتری این دستبند 14 روز اعلام شده است و این یک هفته کمتر از آن چیزی است که می بند 4 ارائه می‌کند. البته با این حال شارژ دو هفته باز هم زمان بسیار خوبی است. این دستبند برای شارژ کامل به دو ساعت زمان نیاز دارد.

ردمی بند شیائومی

Redmi Band دارای سنسور ضربان قلب است و می‌تواند 5 نوع حرکت ورزشی را ردیابی کند. این دستبند همچنین دارای ردیاب خواب نیست بوده و با استاندارد 5 ATM قابل استفاده در استخر و شنا نیز است. قابلیتی که در این بند از آن صرف شده و احتمالاً این تصمیم برای پایین نگه داشتن قیمت آن گرفته شده، NFC است. البته نسخه جهانی می بند 4 هم فاقد NFC بوده و تنها نسخه چینی آن مجهز به این قابلیت است.

ردمی بند شیائومی

ردمی بند شیائومی در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و قهوه‌ای روانه بازار خواهد شد و شما می‌توانید از میان 72 واچ فیس در نظر گرفته شده برای این بند، آن را شخصی سازی کنید. این دستبند سلامت از روز 9 اپریل (21 فروردین) در چین به فروش خواهد رسید. قیمت پیش فروش این دستگاه 95 یوان است، اما پس از این تاریخ 99 یوان قیمت گذاری خواهد شد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار