کد خبر: ۳۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 04
پرچمداران گلکسی اس 20 سامسونگ در روزهای ابتدای با مشکلات نرم‌افزاری بسیاری روانه بازار شدند که بخش بزرگی از این مشکلات مربوط به نرم‌افزار دوربین این پرچمداران می‌شد.
به گزارش آی تابناک : پرچمداران گلکسی اس 20 سامسونگ در روزهای ابتدای با مشکلات نرم‌افزاری بسیاری روانه بازار شدند که بخش بزرگی از این مشکلات مربوط به نرم‌افزار دوربین این پرچمداران می‌شد. پس از بروزرسانی‌ اخیر سامسونگ با هدف حل مشکل فوکوس خودکار پرچمداران گلکسی اس 20، این شرکت قصد دارد تا بروزرسانی دیگری را با هدف بهبود عملکرد دوربین عرضه کند.

نرم‌افزار دوربین پرچمداران گلکسی اس 20 سامسونگ در ابتدای عرضه از مشکل فوکوس خودکار رنج می‌برد و در برخی از موارد هنگ می‌کرد؛ همچنین گزارش‌ها و بررسی‌های انجام شده بر روی نسخه اگزینوس این پرچمدار نشان می‌دهد که در زمان فیلم‌برداری با رزولوشن 8K دستگاه به شدت داغ می‌کند و این موضوع موجب کاهش شدید عملکرد دستگاه و کند شدن آن می‌شود.

در روزهای پایانی ماه مارس شرکت سامسونگ بروزرسانی جدیدی را برای پرچمداران گلکسی اس 20 در کشورهای تایوان و هنگ کنگ عرضه کرد که در بخش توضیحات آن علاوه بر رفع مشکلات امنیتی شاهد اشاره به بهبود عملکردهای دوربین این پرچمداران بودیم. در حال حاضر این بروزرسانی به شکل جهانی عرضه شده است و تا این لحظه کاربران کشورهای کره جنوبی، روسیه، آفریقا شمالی، امارات متحده عربی، اسرائیل و نپال آن را دریافت کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این بروزرسانی در روزهای آینده برای کاربران آمریکای شمالی و چین عرضه خواهد شد و تا اواسط ماه جاری میلادی در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نسخه‌های 4G LTE گلکسی اس 20 برای دریافت بروزرسانی در اولویت قرار دارند و نسخه‌های 5G در آینده نزدیک این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

این بروزرسانی با بیلد نامبر G98xFXXU1ATCT منتشر شده است و حجم آن 239 مگابایت است. در بخش توضیحات این بروزرسانی به پچ امنیتی و بهبود عملکرد دوربین اشاره شده است، اما متاسفانه تغییرات اعمال شده بر روی نرم‌افزار دوربین گلکسی اس 20 مشخص نشده و اطلاعاتی از تغییرات اعمال شده در دسترس نیست.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار