کد خبر: ۳۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 04
دستبند هوشمند ردمی بند با قیمت 14 دلار معرفی شد. این محصول با وجود قیمت پایین، ویژگی‌های بهتری نسبت به شیائومی می بند 4 دارد.
به گزارش آی تابناک : دستبند هوشمند ردمی بند با قیمت 14 دلار معرفی شد. این محصول با وجود قیمت پایین، ویژگی‌های بهتری نسبت به شیائومی می بند 4 دارد.

شیائومی برای این دستبند خود از یک صفحه نمایش OLED رنگی 1.08 اینچی استفاده کرده که ابعاد بزرگتری نسبت به نمایشگر شیائومی می بند 4 دارد. شیشه روی نمایشگر دستبند ردمی کاملا صاف است. این محصول قادر به نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی کاربر بوده و همچنین می‌تواند پیش‌بینی آب و هوا را نشان دهد. البته احتمالاً همانند می بند، ردمی بند هم به شکل پیش فرض از اعلان های فارسی پشتیبانی نمی کند.

ردمی بند به پورت USB-A مجهز شده تا کاربران بدون نیاز به تهیه شارژر مخصوص، آن را شارژ کنند. این دستبند می‌تواند تا 14 روز کاربر را همراهی کند که یک هفته کمتر از شیائومی می بند 4 است. این محصول ردمی در مدت زمان 2 ساعت کاملا شارژ می‌شود.

ردمی بند

ردمی این دستگاه را به سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب و ردیاب فعالیت مجهز کرده که 5 حالت ورزشی مختلف را پایش می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های آن، امکان ردیابی خواب کاربر است. این دستبند استاندارد 5ATM را کسب کرده است یعنی می توانید هنگام شنا نیز از آن استفاده کنید.

یکی از نقص‌های این دستبند، عدم پشتیبانی از NFC است. البته شیائومی نیز برای نسخه جهانی می بند 4 این ویژگی را در نظر نگرفته. با وجود این موضوع، ردمی بند از سیستم پرداخت آفلاین AliPay پشتیبانی می‌کند.

ردمی بند

کاربران می‌توانند این دستبند هوشمند را در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و قهوه‌ای سفارش دهند. برای شخصی سازی آن می‌توانید از 72 واچ فیس استفاده کنید. این محصول از تاریخ 21 فروردین در کشور چین برای فروش عرضه می‌شود و با پرداخت 14 دلار می‌توان آن را خریداری کرد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار