کد خبر: ۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 04
اپل بر خلاف انتظار رسانه ها و کاربران قصدی برای معرفی آیفون ۹ ندارد و در عوض از نسخه دوم آیفون SE رونمایی خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : موبایل بعدی کوپرتینویی‌ها که احتمالا به زودی معرفی خواهد شد، آیفون SE نام داشته و از نمایشگری ۴.۷ اینچی بهره خواهد برد. منشا این اطلاعات عرضه ناخواسته محافظ صفحه بلکین برای آیفون های ۷، ۸ و SE در سایت رسمی اپل استور است که با گزارش های قبلی مبنی بر شباهت ظاهری بین این مدل ها هم مطابقت دارد.

آیفون SE

این محافظ صفحه که InvisiGlass نام دارد، هنوز هم با قیمت ۳۹.۹۵ دلار در سایت به چشم می خورد اما تمامی اشارات به آیفون SE از آن حذف شده است. ابعاد فعلی محافظ هم ۵.۵ اینچ ذکر  شده که با برخی شایعات در مورد عرضه آیفون ۵.۵ اینچی جدید تطابق دارد.

آنطور که 9to5Mac به نقل از منابع آگاه در زنجیره تامین می گوید آیفون ۴.۷ اینچی در رنگ های قرمز، مشکی و سفید و در نسخه های ۶۴ ،۱۲۸ و ۲۵۶ مگابایتی از راه خواهد رسید. بر این اساس محصول جدید اپل از چیپست A13 بهره خواهد برد اما به قیمت آن اشاره ای نشده است. پیشتر برخی منابع از قیمت پایه بین ۳۴۹ تا ۳۹۹ دلاری برای این موبایل خبر داده بودند که با توجه به چیپست جدید و قابلیت هایی نظیر واقعیت افزوده احتمالا خریداران بسیاری را برای آن دست و پا خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های مورد انتظار آیفون ۹ می توان به نمایشگر با حاشیه های فراوان و کلید هوم سازگار با تاچ آی‌دی به جای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. میزان حافظه رم هم احتمالا از ۳ گیگابایت فراتر نخواهد  رفت.

تاریخ معرفی دقیق آیفون SE مشخص نشده اما برخی گمانه زنی ها حاکی از برگزاری این رویداد در ۲۷ فروردین و عرضه به بازار در ۳ اردیبهشت است.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار