کد خبر: ۳۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 04
همزمان با خانه نشین شدن کارمندان در سراسر دنیا، استفاده از برنامه‌های ویدیو کنفرانس نیز افزایش چشمگیری داشته است. یکی از برنامه‌های قدیمی این حوزه اسکایپ است که با اضافه کردن یک بروزرسانی جدید به پلتفرم خود، قصد دارد میزبانی ویدیو کنفراس‌ها را بسیار ساده کند.
به گزارش آی تابناک : همزمان با خانه نشین شدن کارمندان در سراسر دنیا، استفاده از برنامه‌های ویدیو کنفرانس نیز افزایش چشمگیری داشته است. یکی از برنامه‌های قدیمی این حوزه اسکایپ است که با اضافه کردن یک بروزرسانی جدید به پلتفرم خود، قصد دارد میزبانی ویدیو کنفراس‌ها را بسیار ساده کند. قابلیت «Meet Now» اسکایپ به کاربران اجازه می‌دهد بدون ثبت نام در برنامه یا دانلود آن، میزبان یا شرکت‌کننده در یک کنفرانس تصویری باشند.

اسکایپ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌‌های ویدیو چت و تماس تصویری، کمی از رقبای تازه نفس‌تر خود مانند «زوم» عقب مانده است. یکی از ویژگی‌های اصلی برنامه‌های رقیب، ساده بودن میزبانی از ویدیو کنفرانس‌هاست که تنها با چند کلیک می‌توان میزبانی آغاز کرد. قابلیت جدید اسکایپ نیز روی همین ویژگی متمرکز شده و امکان میزبانی یا شرکت در ویدیو کنفرانس‌ها را بدون نیاز به ثبت نام یا دانلود برنامه فراهم می‌کند.

اسکایپ

بر اساس گفته‌های این کمپانی، کاربران تنها با ۳ کلیک می‌توانند میزبانی را آغاز کنند و لینک کنفرانس ویدیویی را نیز در اختیار دیگر همکاران خود قرار دهند. مهم‌ترین نکته که میزبانی را به امری ساده تبدیل می‌کند، تحت وب بودن این فرایند است. البته در صورتی که شخصی دعوت شده به ویدیو کنفرانس، برنامه اسکایپ را نصب داشته باشد، با کلیک روی لینک دعوت مستقیم به برنامه و سپس به کنفرانس ویدیویی منتقل شده و در غیر این صورت به مرورگر ارجاع داده می‌شود.

اسکایپ

اسکایپ در ابتدای قرنطینه خانگی و آغاز دورکاری کارمندان، از رقبای خود و به خصوص اپلیکیشن زوم عقب افتاد. یکی از مشکلات کاربران با این برنامه قدیمی، سخت و طولانی بودن لینک دعوت به یک ویدیو کنفرانس بوده که زوم این مشکل را با معرفی یک کد ۸ رقمی به جای لینک طولانی، برطرف کرد. البته گفتنی است که راه‌حل زوم چندان بی مشکل نبوده و بسیاری از کاربران را به دردسر انداخت. از همین رو اسکایپ امیدوار است با ساده‌تر کردن فرایند میزبانی و شرکت در کنفرانس‌های ویدیویی و تکیه بر پلتفرم امن خود، دوباره کاربران را به سمت خود بکشاند.




منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار