کد خبر: ۳۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 04
آمازون در نظر دارد در آینده نزدیک در قالب سرویس استریم بازی Twitch خود بازی‌هایی را تولید کند که در آن بینندگان بتوانند با تولید کنندگان ویدیوی بازی‌ها (‌‌Streamerها) به صورت زنده بازی کنند. اطلاعات بیشتر از این خبر در زیر قابل مشاهده است.
به گزارش آی تابناک : آمازون در نظر دارد در آینده نزدیک در قالب سرویس استریم بازی Twitch خود بازی‌هایی را تولید کند که در آن بینندگان بتوانند با تولید کنندگان ویدیوی بازی‌ها (‌‌Streamerها) به صورت زنده بازی کنند. اطلاعات بیشتر از این خبر در زیر قابل مشاهده است.

پلتفرم Twitch که به شرکت آمازون تعلق دارد در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای اشتراک گذاری ویدیوی زنده بازی‌ها شناخته می‌شود. اما تاکنون به مقدار قابل توجهی ارتباط میان تهیه کنندگان ویدیوها و کاربران یک جهته بوده است. به عبارت دیگر تهیه کنندگان این ویدیوها تنها می‌توانستند از طریق نظرات و پیام‌های شخصی با تماشاگران ارتباط داشته باشند. اما به نظر می‌رسد که آمازون صاحب این پلتفرم در نظر دارد در آینده نزدیک این رویه را تغییر دهد.

روزنامه New York Times در شماره روز گذشته خود گزارشی از سرمایه گذاری‌های جدید و گسترده آمازون در حوزه گیم و بازی‌ها منتشر کرد. در بخشی از این گزارش آمده است که آمازون در نظر دارد در قالب پلتفرم استریم بازی Twitch، بازی‌های اختصاصی را تولید کند تا تولید کنندگان ویدیوها بتوانند به صورت زنده با تماشاگران خود بازی کنند. به این ترتیب با استفاده از این بازی‌ها، تماشاگران می‌توانند با استریمرهای مورد علاقه خود ارتباطی نزدیک‌تر و پویاتر داشته باشند.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد نحوه عملکرد این بازی‌ها و همچنین سبک آن‌ها منتشر نشده است؛ اما در این گزارش اعلام شده است که این بازی‌ها قرار است در سبک Casual Games باشند تا طیف وسیعی از کاربران بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. New York Times اعلام کرده است که این بازی‌ها قرار است در تابستان پیش‌رو در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد. با توجه به این موضوع انتظار داریم که در طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن ها در دسترس قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد هدف آمازون از طراحی این بازی‌ها، تلاش برای علاقه‌مند کردن تماشاگران و استریمرها به استفاده از پلتفرم Twitch است. از زمان معرفی سرویس Twitch، دو شرکت مایکروسافت و گوگل تلاش کرده‌اند که با معرفی سرویس‌های خود با رقابت با آن بپردازند. در طی سال‌های اخیر سرویس‌هایی نظیر Mixer و YouTube Gaming با همین هدف ایجاد شده‌اند. مایکروسافت به تازگی توانسته است در این رقابت به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کند. این شرکت توانست با جذب استریمرهای بزرگی نظیر Ninja، کاربران را به استفاده از پلتفرم اختصاصی خود سوق دهد.

آمازون در طی سال‌های اخیر سرمایه‌ گذاری‌های گسترده‌ای را در حوزه گیم صورت داده است. چندی قبل بود که این شرکت اعلام کرد در نظر دارد «صدها میلیون دلار» را برای سرمایه گذاری در این حوزه اختصاص دهد. این شرکت این روزها مشغول طراحی و ساخت پلتفرم گیمینگ ابری خود با عنوان Project Tempo نیز هست و در نظر دارد آن را در آینده‌‌ای نزدیک راه‌اندازی کند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار