کد خبر: ۳۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 04
ولوو S90 با پیشرانه‌ی هیبریدی جایگزین نمونه‌های دیزلی و بنزینی می‌شود. S90 از خودرو‌های سدان لوکس این شرکت است.
به گزارش آی تابناک : ولوو S90 با پیشرانه‌ی هیبریدی جایگزین نمونه‌های دیزلی و بنزینی می‌شود. S90 از خودرو‌های سدان لوکس این شرکت است.

S90 فیس‌لیفت 2020 در انگلستان بجای پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی از این به بعد تنها به صورت هیبریدی تولید و عرضه می‌شود. ولوو از این به بعد نام مدل‌های هیبریدی را به Recharge تغییر می‌دهد. S90 Recharge اکنون قیمتی از حدود ۵۵ هزار یورو تا 56 هزار یورو خواهد داشت.

ولوو S90 با پیشرانه‌ی هیبریدی بسیار کم مصرف است

نسخه‌ی هیبریدی جدید ولوو S90 Recharge از 0 تا 62 مایل را در 5.1 ثانیه طی می‌کند. خروجی دی‌اکسید کربن آن تنها 40 گرم در کیلومتر است. این خودرو‌ی هیبریدی مصرف سوخت ترکیبی 1.7 لیتر بر کیلومتر دارد.

مدل V90 هنوز با همان مدل‌های بنزینی و دیزلی موجود هستند. این مدل مجهز به پیشرانه‌ی نیمه هیبریدی می‌شود. این پیشرانه‌ از مولد-استارت ادغام شده‌ی ۴۸ ولت بهره می‌برد که انرژی خودر را از ترمز احیا شونده استخراج می‌کند و به گفته‌ی ولوو تا 15 درصد دی‌اکسیدکردبن کمتری تولید خواهد کرد.

از تغییرات ظاهری جدید S90 و V90 بامپر‌ها جلو با چرغ‌های مه‌شکن جدید هستند. در عقب خودرو‌ هم چراغ‌های LED جدیدی برای V90 نصب شده است. ولوو برای اولین بار در این مدل از چراغ راهنماهای ترتیبی LED استفاده کرده است. همچنین رنگ‌های جدید با چند آپشن رینگ و لاستیک هم برای انتخاب موجود شده است.

تغییرات داخلی این مدل‌ها جذاب هستند. سیستم تصفیه‌ی هوایی نصب شده که ذرات را جذب می‌کند و به صورت زنده کیفیت هوا را به راننده اطلاع می‌دهد. پیش‌تر این سیستم برای بازار چین نصب می‌شد. شارژر USB-C و سیستم صوتی Bowers & Wilkins و تودوزی و متریال بدون چرم از دیگر مشخصات جدید این سدان‌ لوکس است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار