کد خبر: ۳۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 04
تقریبا دو هفته رونمایی وان پلاس 8، نسل بعدی پرچمداران کمپانی چینی صاحب سبک وان پلاس باقی مانده و مثل همیشه منتظریم ببینیم این بار چگونه این سازنده چینی برای برندهای پرفروشی همچون سامسونگ شاخ و شانه خواهد کشید.
به گزارش آی تابناک : تقریبا دو هفته رونمایی وان پلاس 8 نسل بعدی پرچمداران کمپانی چینی صاحب سبک وان پلاس باقی مانده و مثل همیشه منتظریم ببینیم این بار چگونه این سازنده چینی برای برندهای پرفروشی همچون سامسونگ شاخ و شانه خواهد کشید. تست نمایشگر DisplayMate که از پرچمدار نسل بعد وان پلاس صورت گرفته نشان می‌دهد صفحه نمایش این دستگاه یکی از نقاط برتری آن خواهد بود.

تست نمایشگر DisplayMate از وان پلاس 8

DisplayMate که موسسه‌ای معتبر در زمینه آزمایش صفحه نمایش گجت‌های هوشمند محسوب می‌شود، آزمایشات متداولی را بر روی نمایشگر پرچمداران جدید وان پلاس انجام داده که نتیجه آزمایشات بسیار نویدبخش است به طوری که سری پرچمداران وان پلاس 8 موفق به ثبت رکوردهای جدیدی در بخش‌های مختلف عملکرد نمایشگر شده‌اند که از جمله این موارد می توان به  دقت در نمایش رنگ‌ها، کنتراست تصویر، روشنایی نمایشگر و انعکاس صفحه نمایش ثبت کرده و در 4 بخش نیز امتیاز کامل کیفیت بصری را دریافت کرده است.

تست نمایشگر DisplayMate از وان پلاس 8

در حالت روشنایی خودکار، روشنایی زیاد محیط و زمانی که 50 درصد از پنل یک تصویر را به نمایش گذاشته بوده، نمایشگر وان پلاس موفق شده به حداکثر روشنایی 1009 نیت برسد که رقم فوق‌العاده چشمگیری است. از نظر کیفیت صفحه نمایش، دست کم با استناد به تست نمایشگر DisplayMate ،پنل صفحه نمایش وان پلاس 8 رقیبی برای گلکسی اس 20 اولترا، پرچمدار نسل جدید سامسونگ است. صفحه نمایش هر دو این پرچمداران امتیاز A+ را از DisplayMate دریافت کرده‌اند اما نمایشگر پرچمدار سامسونگ در 5 دسته بندی موفق به کسب امتیاز کامل کیفیت بصری شده که در مقایسه با 4 دسته بندی سری وان پلاس 8، رکورد بهتری است.

صفحه نمایش با وضوح بالا، ویژگی بارژ پرچمداران جدید وان پلاس

به گزارش PCMag، وان پلاس 8 پرو مجهز به نمایشگر 2K+ با پنل OLED است در حالی که وان پلاس 8 معمولی که شاید با پسوند Lite نیز همراه شود، از نمایشگر FHD برخوردار خواهد بود. دست کم یکی از نسخه‌های پرچمدار نسل بعد وان پلاس دارای نمایشگر 120 هرتز، مشابه پنل به کار رفته در سری گلکسی اس 20 سامسونگ خواهد بود. وان پلاس در نسل قبل پرچمداران خود، از نمایشگر QHD+ در وان پلاس 7 پرو استفاده کرد و برای این کار با سامسونگ وارد همکاری شد.

وجود نمایشگر 120 هرتزی سری وان پلاس توسط مدیرعامل وان پلاس تائید شده است که به لطف فناوری MEMC، نمایش ویدئو در این گوشی‌ها به روان‌ترین شکل ممکن خواهد بود. دقیق‌ترین شکل نمایش رنگ و بالاترین سطح روشنایی دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش پرچمدار بعدی وان است که توسط مدیرعامل این کمپانی عنوان شده است. 14 آوریل برابر با 25 فروردین زمان رونمایی رسمی پرچمداران سری وان پلاس 8 است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار