کد خبر: ۳۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 04
فصل اول سال 2020 به پایان رسید و حالا شرکت‌های مختلف در حال تهیه گزارش‌ مالی خود هستند. یک منبع کره‌ای اما پیش‌بینی می‌کند که با وجود شیوع کرونا و کاهش فروش موبایل‌های هوشمند، سامسونگ موفق به کسب درآمدی 45 میلیارد دلاری شده است.
به گزارش آی تابناک : فصل اول سال 2020 به پایان رسید و حالا شرکت‌های مختلف در حال تهیه گزارش مالی خود هستند. یک منبع کره‌ای اما پیش‌بینی می‌کند که با وجود شیوع کرونا و کاهش فروش موبایل‌های هوشمند، سامسونگ موفق به کسب درآمدی 45 میلیارد دلاری شده است.

با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا روی تولید، فروش و بازاریابی شرکت‌ها در سراسر جهان تاثیر منفی داشته، اما انتظار می‌رود سامسونگ به درآمد مناسبی دست پیدا کرده باشد. انتظار می‌رود گزارش مالی سامسونگ خبر از درآمد 45 میلیارد دلاری این شرکت کره‌ای در سه ماهه اول 2020 دهد. در حقیقت پیش‌بینی شده درآمد این برند رشدی 5.5 درصدی را در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال 2019 تجربه کند. با وجود افزایش درآمد، سود این شرکت تقریبا ثابت باقی می‌ماند، البته به صورت دقیق، سود آن کاهشی 0.09 درصدی نسبت به سه ماهه اول 2019 تجربه کرده و تقریبا به 5 میلیارد دلار رسیده است.

انتظار می‌رود هفته آینده گزارش مالی سامسونگ برای سه ماهه اول 2020 به شکل رسمی منتشر شود. تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که فروش گوشی های این برند کره ای با کاهش شدیدی روبه‌رو شده چرا که دفاتر این برند در کشورهای برزیل، هند و روسیه تعطیل شده‌اند.

گزارش مالی سامسونگ

یکی از آژانس‌های سرمایه‌گذاری پیش‌بینی کرده سامسونگ در این سه ماهه، 62.2 میلیون گوشی به فروش رسانده که نسبت به فروش 71.5 میلیون گوشی در سه ماهه اول 2019، کاهش شدیدی را تجربه کرده است.

با وجود کاهش فروش گوشی، بخش نیمه هادی سامسونگ توانسته این شرکت را نجات دهد. در بازار همچنان تقاضا برای تراشه‌های سرور وجود دارد که نتیجه آن، افزایش پیوسته قیمت تراشه‌ها در سه ماهه اولیه امسال بوده است.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار