کد خبر: ۳۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 02
شرکت شیائومی با ارائه بروزرسانی جدیدی برای دست‌بندهای هوشمند ساخت خودش قابلیت‌ها و بهبودهای نرم‌افزاری متعددی را برای آن‌ها ارائه کرده است. یکی از جالب توجه‌ترین این‌ها اما قابلیت باز کردن لپ‌تاپ کاربران از طریق این دست‌بندهاست.
به گزارش آی تابناک : شرکت شیائومی با ارائه بروزرسانی جدیدی برای دست‌بندهای هوشمند ساخت خودش قابلیت‌ها و بهبودهای نرم‌افزاری متعددی را برای آن‌ها ارائه کرده است. یکی از جالب توجه‌ترین این‌ها اما قابلیت باز کردن لپ‌تاپ کاربران از طریق این دست‌بندهاست. 

این بروزرسانی نرم‌افزاری به تازگی توسط شیائومی منتشر شده است و در توضیحات آن آورده شده است که علاوه بر قابلیت یاد شده، سیستم گام شمار بند هم جهت کاهش دادن تعداد گام‌های محاسباتی اشتباه توسط دستگاه دستخوش تغییراتی شده است.

پس از انجام بروزرسانی و فعال شدن قابلیت باز کردن لپ‌تاپ توسط دست‌بند دیگر به نصب نرم‌افزارهای اضافی بر روی گوشی هوشمند خود برای انجام چنین کاری نیاز نخواهد بود. این بروزرسانی برای جدیدترین نسخه این دست‌بند هوشمند یعنی می بند ۴ و همچنین نسل پیشین آن، می بند ۳، در دسترس است.

gsmarena_0052.jpg

البته باید اشاره کرد که این بروزرسانی در حال حاضر تنها برای کاربران کشور هند ارائه شده است و فعلاً تنها لپ‌تاپ‌هایی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند توسط این ویژگی قابل پشتیبانی هستند. همچنین باید گفت که به زودی باید منتظر عرضه این بروزرسانی برای کاربران در جهان باشیم.

برای فعال کردن این قابلیت باید ابتدا اپلیکیشن Mi Fit نصب شده بر روی گوشی هوشمند خود را به جدیدترین نسخه بروزرسانی کرده و پس از اتصال دست‌بند هوشمند خود (مدل‌های می بند ۴ و می بند ۳)، به طور خودکار فرایند بروزرسانی نرم‌افزار در آن رخ می‌دهد.

gsmarena_0042.jpg

همچنین شیائومی در نسخه ۴.۰.۱۷ اپلیکیشن Mi Fit مشکلات نرم‌افزاری گزارش داده شده را برای بهبود تجربه کاربری در آن رفع کرده است و همچنین در این نسخه، کاربران محصولات اپل می‌توانند با استفاده از اپل آی‌دی خود وارد اپلیکیشن شوند.

جالب است بدانید که به تازگی شرکت شیائومی اعلام کرده است که از زمان شروع فعالیت خود در بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند تا به حال توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون محصول را به فروش برساند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار