کد خبر: ۳۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 02
بعد از توییت‌های فراوان توسط بازیکنان مختلف تصمیم گرفتیم تا مشکلات بازی Call Of Duty Warzone را با شما عزیزان نیز مورد بحث قرار دهیم. با توجه به گذشت چند روز از عرضه این بازی، مشکلات و عملکرد ضعیف COD Warzone باعث ایجاد سر و صدا میان کاربران و بازیکنان شده است.
به گزارش آی تابناک : بعد از توییت‌های فراوان توسط بازیکنان مختلف تصمیم گرفتیم تا مشکلات بازی Call Of Duty Warzone را با شما عزیزان نیز مورد بحث قرار دهیم. با توجه به گذشت چند روز از عرضه این بازی، مشکلات و عملکرد ضعیف COD Warzone باعث ایجاد سر و صدا میان کاربران و بازیکنان شده است.

بازی Call Of Duty WarZone از همان روز اول عرضه خود مشکلات متعددی مثل خطای دایرکت‌اکس، کرش‌های پی در پی و نمونه‌های کوچک و بزرگ لود نشدن بخش‌هایی از مپ را داشت اما هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که این مشکلات رفته رفته تبدیل به یک اختلال بزرگ برای بخش بتل رویال سری بازی‌های کال او دیوتی شود.

مشکلات ریز و درشت در بخش تنظیمات بازی نیز به چشم می‌خورند. از ذخیره نشدن تنظیمات انجام شده توسط کاربر و تغییر تمام تنظیمات به حالت پیش فرض بعد از یکبار باز و بسته کردن بازی از نمونه‌های بارز مشکلات اخیر این بازی بوده است. همچنین یکی از مواردی که خیلی از افراد به آن اشاره کردند، کرش کردن بازی بعد از انجام تغییرات در بخش گرافیکی و یا حتی General است ! این بدین معنا است که حتی زمانی که قصد داشته باشید یکی از کلید‌های بازی خود را تغییر دهید، احتمال بسته شدن بازی وجود دارد و خب همین موضوع یک تاثیر بسیار منفی برای راحتی و آرامش خاطر بازیکنان در همان دقایق اولیه گیم خواهد گذاشت.

Call of Duty Picture

البته اکتیویژن به صورت رسمی هنوز موضوعی در این باره اعلام نکرده است و خبری از اعلام رسمی شرکت درباره حل مشکلات اخیر گفته نشده است اما طی این چند وقته یک آپدیت با حجم 180 مگابایت و یک آپدیت با حجم چندین مگابایت برای رفع برخی از مشکلات بازی توسط اکتیویژن منتشر شد که متاسفانه تاثیر مثبتی نیز روی راندمان بازی نداشت.

از دیگر مشکلات این بازی می‌توانیم به لود نشدن خیلی از مناطق موجود در نقشه بازی اشاره نمود، از لود نشدن درخت‌ها گرفته تا خمیری بودن ساختمان‌ها همه و همه حتی روی حالت High از مشکلات اخیر Call Of Duty Warzone هستند که حتی توسط چند کاربر در Reddit نیز گزارش شده است.

حال شما کاربر سخت افزارمگی، آیا شما نیز این مشکلات را بعد از دانلود بازی داشته‌اید؟ وضعیت پینگ و Packet Loss شما در این بازی به چه صورت بوده است؟ آیا با پینگ مناسب نیز دارای چندین درصد Packet Loss در بازی هستید؟

بروزرسانی:

شنیده‌ها حاکی از رفع مشکل پکت لاست این بازی در سطح جهانی است اما متاسفانه هنوز این مورد در کشور ایران به دلیل مشکلات اخیر اینترنت کشور، هنوز پینگ و پکت لاست به صورت کلی وجود دارد اما ظاهرا به زودی قرار است تا بهبود‌هایی در جهت ارتقای سطح کیفیت اینترنت کشور ایجاد شود.

همچنین تعداد کمی از کاربران هنوز هم مشکل کرش‌های متعدد را دارند اما احتمالا این مورد نیز به زودی توسط اکتیویژن به وسیله یک بروزرسانی رفع خواهد شد.

بروزرسانی دوم:

یک بروزرسانی با حجم 14 گیگابایت برای بهبود عملکرد کالاف دیوتی WarZone منتشر شده است و ظاهرا این بروزرسانی حجم زیادی از پکت لاست‌های موجود در شبکه را از بین برده است. همچنین بنابر گفته کاربران مشکل خمیری بودن بخش‌های زیادی از بازی و لود شدن طولانی Textureها تا حدود زیادی حل شده است. به غیر از این آپدیت، یک بروزرسانی دیگر با حجم 183 مگابایت برای رفع چند باگ که بعد از انتشار نسخه 1.18 به وجود آمده بود منتشر شده است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار