کد خبر: ۳۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 02
وان پلاس در تاریخ 26 فروردین از جدیدترین گوشی‌های خود رونمایی می‌کند. اخیرا مدیرعامل و بنیانگذار وان پلاس، «پیت لاو» مشخصات اصلی گوشی‌های سری وان پلاس 8 را اعلام کرده است.
به گزارش آی تابناک : وان پلاس در تاریخ 26 فروردین از جدیدترین گوشی‌های خود رونمایی می‌کند. اخیرا مدیرعامل و بنیانگذار وان پلاس، «پیت لاو» مشخصات اصلی گوشی‌های سری وان پلاس 8 را اعلام کرده است.

همانند سال‌های اخیر، وان پلاس تصمیم گرفته برخی از مشخصات پرچمداران آینده خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. مدیرعامل این برند وعده تجربه کاربری روان و سریع را داده که برای دستیابی به این هدف، باید از سخت افزار و نرم افزار مناسبی استفاده شود.

این محصولات برای تامین قدرت خود، به چیپست اسنپدراگون 865 مجهز می‌شوند که در مقایسه با نسل قبلی، 25 درصد عملکرد پردازشی و گرافیکی بهتری دارد و همچنین انرژی کمتری مصرف می‌کند. به گفته وان پلاس، ضبط ویدیو در این گوشی‌ها نسبت به گذشته 16 درصد انرژی کمتری نیاز دارد و همچنین 40 درصد قدرت پردازش نویز پیکسل‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وان پلاس 8

چیپست اسنپدراگون 865 امکان استفاده از رم LPDDR5 را فراهم می‌کند. حداکثر سرعت این رم به 6400 مگابیت بر ثانیه می‌رسد که بسیار بالاتر از رم LPDDR4X با سرعت 4266 مگابیت بر ثانیه در گوشی وان پلاس 7T پرو است. علاوه بر افزایش سرعت، این رم نسبت به رم LPDDR4، تا 45 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند.

گوشی‌های سری وان پلاس 8 مانند نسل گذشته خود، به حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 مجهز می‌شوند. وان پلاس وعده داده سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این محصولات به 1700 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. این شرکت برای پرچمداران آینده خود ویژگی‌های Turbo Write و Host Performance Booster را درنظر می‌گیرد که عملکرد حافظه داخلی را بهبود می‌دهد.

وان پلاس 8

وان پلاس علاوه بر سخت افزار قدرتمند، روی نرم افزار نیز تمرکز کرده. سیستم عامل مورد استفاده در پرچمداران آینده این برند عملکرد بهینه‌ای خواهد داشت و همچنین از ویژگی‌های جدیدی بهره می‌برد. در گذشته وان پلاس به رفرش ریت 120 هرتزی پرچمداران خود اشاره کرده بود، البته شنیده‌ها حاکی از آن است که این رفرش ریت تنها در اختیار کاربران وان پلاس 8 پرو قرار می‌گیرد. این محصولات در تاریخ 26 فروردین رسما معرفی می‌شوند.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار