کد خبر: ۳۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 30
سامسونگ در وبسایت امارات از گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M11 رونمایی کرده که از دوربین سه گانه و باتری با ظرفیت بالا بهره می برد.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ در وبسایت امارات از گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M11 رونمایی کرده که از دوربین سه گانه و باتری با ظرفیت بالا بهره می برد.

گلکسی M11 به نمایشگر 6.4 اینچی LCD مجهز شده که رزولوشن +HD را ارائه می دهد. در گوشه سمت چپ نمایشگر هم یک حفره به چشم می خورد که میزبان دوربین سلفی است. کره ای ها به چیپست به کار رفته در این گوشی اشاره ای نکرده اند و تنها گفته اند که یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز وظیفه پردازش در گلکسی M11 را به عهده دارد. در کنار چیپست، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. سامسونگ گلکسی M11 به درگاه جداگانه میکرو اس دی هم مجهز شده تا نگران افزایش حافظه جانبی گوشی نباشید.

گلکسی M11

در گوشه قاب پشتی گوشی ترکیب دوربین های سه گانه دیده می شود. حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم اف 1.8 است و در زیر آن یک حسگر 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (با زاویه دید 115 درجه ای) و گشودگی دیافراگم اف 2.2 تعبیه شده است. علاوه بر این شاهد یک حسگر 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم اف 2.4 هستیم که وظیفه عمق سنجی برای بهبود تصاویر پرتره را به عهده دارد. گلکسی M11 همچنین قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 1080p است اما نرخ فریم تنها به 30 فریم بر ثانیه محدود شده است. دوربین سلفی هم حسگری 8 مگاپیکسلی با دیافراگم اف 2.0 دارد و فاقد قابلیت فوکوس خودکار است.

گلکسی M11
نیروی مورد نیاز گلکسی M11 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود و درگاه گوشی هم USB-C است. گوشی اقتصادی سامسونگ وزن 197 گرمی دارد و به بلوتوث 4.2، وای فای 802.11b/g/n، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی M11 در حال حاضر تنها در وبسایت امارات این کمپانی ارائه شده اما به زودی راه خود را به خرده فروشی های دیگر هم باز می کند. کره ای ها هنوز اشاره ای به زمان عرضه در دیگر مناطق جهان و قیمت این گوشی نکرده اند.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار