کد خبر: ۳۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 30
اپل و گوگل، کمپانی‌های بزرگی هستند که سعی در کمک برای حل مشکل بسیاری از مردم دارند. از ارائه سیستم عامل اندروید و iOS برای بهبود کاربرد دستگاه‌های تلفن همراه و حال برنامه و سایت برای مقابله با کرونا.
به گزارش آی تابناک : اپل و گوگل، کمپانی‌های بزرگی هستند که سعی در کمک برای حل مشکل بسیاری از مردم دارند. از ارائه سیستم عامل اندروید و iOS برای بهبود کاربرد دستگاه‌های تلفن همراه و حال برنامه و سایت برای مقابله با کرونا. اپل طاهرا به غیر از Siri درحال کار بر روی سایت و برنامه خود نیز برای همراهی مردم برای داشتن اطلاعات بهتر در زمینه این ویروس می‌باشد.

شروع اینکار ابتدا از سوی کمپانی گوگل آغاز شد و به صورت رسمی طراحی یک سایت برای پرسش و پاسخ کاربران آمریکایی با همکاری دولت آمریکا را شروع کرده است. با توجه به تنها نبودن گوگل در این زمینه سازمان سلامت جهانی و CDC نیز راهنمایی‌های لازم و کافی را به گوگل برای بارگذاری در سایت درحال توسعه این کمپانی ارائه داده‌اند.

اما همانطور که گفته شد گوگل در این مسیر تنها نیست و اپل نیز به اینکار پیوسته است. بعد از بروزرسانی دستیار صوتی اپل برای پاسخگویی در زمینه علائم کرونا، حال کمپانی اپل همانند گوگل درحال طراحی یک سایت با توجه به مسائل و موارد گفته شده سازمان بهداشت جهانی است. اما اپل تنها به یک سایت بسنده نکرده و نرم افزاری نیز برای راحتی کار کاربران ارائه داده است.

سایت اپل برای کرونا

دلیل اصلی کار گوگل و اپل، جلوگیری از پخش شایعاتی است که جدیدا در فضای مجازی منتشر شده است. مردم زیادی توسط این شایعات گمراه می‌شوند و خود را در معرض خطر قرار می‌دهند. همین موضوع باعث شده است تا اپل و گوگل، دو کمپانی سازنده دو اکوسیستم بزرگ دنیای موبایل، دست به ارائه مسائل رسمی بزنند. برنامه و سایت برای مقابله با کرونا تنها در حال حاضر توسط دو کمپانی گوگل و اپل طراحی شده است اما احتمالا مایکروسافت نیز به زودی به جمع این دو کمپانی خواهد پیوست تا کاربران ویندوز نیز شاهد ارائه برنامه مخصوص ویندوز خود برای مشاهده علائم و راهنمایی‌های درست باشند.

احتمالات برای انتشار برنامه توسط گوگل نیز برای کاربران زیاد است. برای بررسی سایت اپل می‌توانید از طریق این لینک و برای دانلود برنامه آن نیز از طریق این لینک می‌توانید اقدام فرمایید. متاسفانه پروژه این کار از سوی کمپانی گوگل هنوز در دست کار است اما به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار