کد خبر: ۳۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 30
دیگر کم کم باید منتظر معرفی بازی‌های بیشتری برای نسل بعدی کنسول‌های گیمینگ باشیم. در حالی که هنوز ماه‌ها با عرضه نسل بعدی کنسول‌های سونی و مایکروسافت فاصله داریم، طبیعتا زودتر از این اتفاق، شاهد رونمایی عناوینی برای آنها خواهیم بود.
به گزارش آی تابناک : دیگر کم کم باید منتظر معرفی بازی‌های بیشتری برای نسل بعدی کنسول‌های گیمینگ باشیم. در حالی که هنوز ماه‌ها با عرضه نسل بعدی کنسول‌های سونی و مایکروسافت فاصله داریم، طبیعتا زودتر از این اتفاق، شاهد رونمایی عناوینی برای آنها خواهیم بود. عنوان Quantum Error اولین بازی ترسناک تائید شده برای پلی استیشن 5 است که با انتشار یک تریلر توسط استودیو TeamKill Media رسما رونمایی شد.

Quantum Error اولین عنوان ترسناک تائید شده برای PS5

معرفی یک بازی جدید برای PS5 اتفاق نوید بخشی است چرا که ممکن بود عرضه پلی استیشن 5 به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق بیافتد اما سونی رسما اعلام کرد که این بیماری تاثیری در زمان عرضه کنسول نسل بعد این کمپانی نخواهد داشت بنابراین در همین سال 2020 این محصول روانه بازار خواهد شد.

در حال حاضر لیست بازی‌های تائید شده برای پلی استیشن 5 صرفا چند عنوان را در خود جای داده است. اما عناوینی هم مانند The Last of US Part 2 و Cyberpunk 2077 هستند که به احتمال زیاد برای نسل بعدی کنسول سونی نیز عرضه خواهند شد. شایعاتی مبنی بر این وجود دارد که Grand Theft Auto 6 انحصاری PS5 خواهد بود. IP جدید استودیو Gearbox Software با عنوان Godfall نیز قطعا برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در کنار این عنوان، عناوین دیگری مانند Rainbow Six Quarantine، Warframe، THQ Nordic’s Gothic Remake و یک عنوان مرکز از استودیو Bluepoint نیز که طبق شایعات نسخه بازسازی شده Demon’s Souls است نیز برای کنسول نسل بعد سونی حتمی به نظر می‌رسند.

زامبی‌ها، دشمنان محبوب گیمرها در عناوین ترسناک

در مورد Quantum Error باید گفت که عنوان در سبک ترسناک و تیراندازی اول شخص است و اولین عنوان ترسناک برای PS5 محسوب می‌شود. داستان این بازی در سال 2109، در جایی رخ می‌دهد که در یک ایستگاه تحقیقاتی اتفاقاتی رخ داده و باعث بوجود آمدن موجودات عجیبی زامبی مانند شده است. طبق چیزی که در تریلر بازی شاهد هستیم، این عنوان به نظر می‌تواند حس ترس را به خوبی در دل گیمرها جای دهد.

عناوینی که تا به اینجا برای PS5 تائید شده‌اند همگی از سوی استودیوهای بازی‌ساز معروف بوده‌اند که TeamKill Media در میان آنها کمتر شناخته شده است. استودیوهای بزرگ منابع عظیمی در اختیار دارند و همچنین سونی پشتیبانی مناسبی از آنها دارد که باعث می‌شود عناوینی را توسعه دهند که بتوانند از تمام پتانسیل فنی PS5 استفاده لازم را ببرند. اما باید دید که استودیوهای کوچک‌تر نیز می‌توانند از این مزایا برخوردار شوند یا خیر. از تریلر کوتاه مدت Quantum Error نمی‌توان اطلاعات زیادی دریافت کرد اما در هر صورت رقبای مهمی در این سبک مانند Call of Cthulhu و Resident Evil را بر سر راه خود دارد. استودیو TeamKill Media هنوز زمان عرضه این بازی را اعلام نکرده است.   





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار