کد خبر: ۳۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 30
در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند منتظر رونمایی از گوشی G9 ThinQ هستند، گزارشی جدید خبر از توقف تولید گوشی‌های سری G ال جی می‌دهد.
به گزارش آی تابناک : فوریه سال گذشته میلادی ال جی گوشی‌های G8 ThinQ و V50 ThinQ را به صورت همزمان معرفی کرد. این برند کره‌ای نزدیک به 6 ماه پیش از گوشی G8X ThinQ رونمایی کرد. با وجود اینکه چند ماه از شروع سال جدید می‌گذرد، این شرکت تنها به رونمایی از گوشی V60 ThinQ اکتفا کرده است.

با وجود انتشار رندرهای گوشی ال جی G9 ThinQ، اخیرا گزارشی از سوی رسانه کره‌ای Naver منتشر شده که به توقف تولید گوشی‌های سری G اشاره می‌کند. در صورت صحت این گزارش، ال جی برنامه‌ای برای تولید و عرضه گوشی G9 ThinQ و نسل آینده آن، ال جی G10 ندارد. گفته شده ال جی در جلسه‌ای با اپراتورها در کره جنوبی، چنین تصمیمی را اعلام کرده البته این موضوع به معنای آن نیست که این شرکت در سال جاری محصولات کمتری را وارد بازار می‌کند.

گوشی‌های سری G

به نظر می‌رسد ال جی قصد دارد به عنوان جانشین گوشی‌های سری G، محصول جدیدی را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G وارد بازار کند. هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با طراحی این پرچمدار مقرون به صرفه به اینترنت راه پیدا نکرده، اما انتظار می‌رود این دستگاه همچنان از قاب با نمایشگر دوم پشتیبانی کند.

گزارش رسانه Naver برخی مشخصات گوشی 5G ال جی را اعلام کرده. بر این اساس محصول آینده ال جی به نمایشگر 6.7 یا 6.9 اینچی و دوربین اصلی چهارگانه با سنسور 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. از آنجایی که با یک پرچمدار مقرون به صرفه روبه‌رو هستیم، احتمالا قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 765G تامین می‌کند تا قادر به رقابت با گوشی نوکیا  8.3 باشد.

در حالی که قیمت گوشی جایگزین ال جی G9 ThinQ فاش نشده، احتمالا کاربران با پرداخت مبلغی کمتر از 600 دلار قادر به خرید آن باشند.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار