کد خبر: ۳۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 30
کمپانی هوآوی دیروز از سه دستگاه هوآوی P40، هوآوی P40 Pro و نسخه گران قیمت Huawei P40 Pro + رونمایی کرد. برای اولین بار بعد از مدت‌های طولانی شاهد استفاده از باتری با ظرفیت کمتر از 4000 میلی آمپر ساعت در سری P کمپانی Huawei بودیم.
به گزارش آی تابناک : کمپانی هوآوی دیروز از سه دستگاه هوآوی P40، هوآوی P40 Pro و نسخه گران قیمت Huawei P40 Pro + رونمایی کرد. برای اولین بار بعد از مدت‌های طولانی شاهد استفاده از باتری با ظرفیت کمتر از 4000 میلی آمپر ساعت در سری P کمپانی Huawei بودیم. اما نباید این موضوع را فراموش کرد که بهینه سازی‌های نرم افزاری همیشه نقش مهمی را در بهتر جلوه دادن ظرفیت باتری داشتند. عمر باتری هوآوی P40 Pro با توجه به مسائل گفته شده و استفاده از موارد جدید دیدنی خواهد بود.

از سوی دیگر به دلیل استفاده هوآوی از نرخ بروزرسانی 60 هرتز برای دستگاه P40، نیازی به استفاده از باتری با ظرفیت حجیم دیده نمی‌شد و از آنجا که بخش نرم افزاری هوآوی دستخوش تغییرات زیادی شده است به احتملا زیاد شاهد عملکرد خوبی از این موبایل خواهیم بود.

به غیر از نسخه پایه این سری، هوآوی P40 Pro و P40 Pro Plus هر دو از باتری‌هایی با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت برخوردار هستند. خوشبختانه هوآوی نیز رو به استفاده از صفحه نمایش‌هایی با نرخ بروزرسانی 90 هرتز آورده است و برای اولین بار شاهد استفاده از آن در دستگاه‌های سری P هستیم.

عمر باتری هوآوی پی 40 پرو

GsmArena اینبار بعد از رونمایی از این سری به سرعت نقد و بررسی آن را انجام داده است و طبق تست‌های انجام شده این دستگاه عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. عدد 94 ساعت برای عمر باتری هوآوی P40 Pro به ثبت رسیده است که با توجه به حجم باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه و نرخ بروزرسانی 90 هرتزی آن، عددی مناسب است و به احتمال زیاد به ارائه بروزرسانی‌های جدید در آینده شاهد بهبود وضعیت باتری این دستگاه خواهیم بود. به گفته GSMA این دستگاه تا 18 ساعت قادر به بخش ویدیو، 15 ساعت وب گردی و 22 ساعت 42 دقیقه تماس در حالت 3G است.

رویای به شارژ زدن دستگاه در شب و نبود نگرانی از نبود نیاز به شارژ دستگاه از ساعتی معین به بعد را دیگر باید تبدیل به یک ویژگی در این دستگاه کرد! یکی از ویژگی‌های جذاب در هوآوی P40 Pro، شارژ این دستگاه در شب است. این دستگاه به صورت خودکار در زمان‌های شب، سرعت شارژ خود را پایین خواهد آورد تا قبل از طلوع آفتاب دستگاه به 100 درصد شارژ برسد و خبری از شارژ بیهوده و فشار بر روی باتری دستگاه نباشد.

بعد از حضور شارژ معکوس در میت 20 پرو، هوآوی تصمیم به جدی گرفتن این بخش نیز کرد و حال شاهد شارژ سریع 27 واتی برای P40 Pro هستیم. اما اگر این موضوع برای شما جذاب نیست باید بگوییم که بلاخره شاهد جهش بزرگی از سوی هوآوی بودیم و این دستگاه قادر است تا به صورت معکوس دستگاه‌های دیگر را با سرعت 27 وات نیز شارژ نماید.

اما شارژ سیمی دستگاه نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و با توجه به سرعت 40 واتی خود قادر است تا باتری 4200 میلی آمپر ساعتی این دستگاه را در کمتر از 30 دقیقه به 80 درصد برساند و برای شارژ کامل دستگاه تنها چیزی در حدود 50 دقیقه زمان نیاز است.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار