کد خبر: ۳۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
تیم iFixit به تازگی ویدیویی از کالبدشکافی آیپد پرو 2020 اشتراک گذاشته است. این تبلت به تازگی توسط اپل معرفی شده است است و آنها سعی دارند که با کالبدشکافی، میزان تعمیرپذیری این تبلت را کشف کنند.
به گزارش آی تابناک : iFixit در کالبد شکافی خود کشف کرده است که اکثر قطعات داخلی آیپد پرو 2020، همان‌هایی هستند که در مدل سال 2018 مورد استفاده قرار گرفته بود. البته این دستگاه دستخوش به‌روزرسانی‌های مهمی نیز شده است.

iFixit و کالبدشکافی آیپد پرو 2020

قابل توجه‌ترین ویژگی جدیدی که در آیپد پرو جدید به چشم می‌خورد اسکنر LiDAR است که می‌توانند با اندازه‌گیری فواصل اطراف سوژه‌ها تا فاصله 5 متر از تبلت، تجربه استفاده از قابلیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را به طرز چشمگیری ارتقا دهد. iFixit همچنین نگاهی به تراشه جدید اپل یعنی چیست A12Z Bionic انداخته است. این تراشه دارای پردازنده هشت هسته‌ای با معماری حرارتی پیشرفته‌تر و کنترل کننده‌هایی برای تنظیم عملکرد است.

 چیپست A12Z با 6 گیگابایت حافظه رم همراه شده است که در مقایسه با نسخه سال 2018 با حافظه رم 4 گیگابایتی، بهبود به حساب می آید. هفته گذشته در گزارشاتی اعلام شد که تراشه A12Z در واقع نسخه تغییر نام داده A12X با یک هسته اضافه در پردازنده است.

 پورت  USB-C در این تبلت همچنان ماژولار است و می‌توان آن را به صورت مستقل تعویض کرد. اما چسب تقریباً همه چیز را در این دستگاه به هم چسبانده و جدا کردن و تعمیر آنها را بسیار دشوار کرده است.

 آیپد پرو 2020 اپل، در مجموع امتیاز تعمیرپذیری 3 از 10 را توسط iFixit کسب کرد که این امتیاز دقیقاً مشابه با نسخه سال 2018 است. از آنجایی که این دو دستگاه تقریبا شبیه به یکدیگر به نظر می آیند این موضوع چندان جای تعجب ندارد.

 آیپد پرو جدید اپل با قیمت پایه ۷۹۹ دلار در فروشگاه های آنلاین اپل قابل خریداری است. در پایان از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی جالب و کوتاه این کالبدشکافی را تماشا کرده و نظرات خود را در رابطه با آن به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار