کد خبر: ۲۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
وقتی صحبت از مانیتورهای گیمینگ حرفه‌ای می‌شود، کمتر کسی سایز یا رزولوشن را اولویت اصلی خود قرار می‌دهد. این دو فاکتورهای بسیاری مهمی هستند اما آنچه که گیمرها بیشتر به آن توجه می‌کنند مواردی نظیر نرخ نوسازی تصویر و زمان پاسخگویی است.
به گزارش آی تابناک : وقتی صحبت از مانیتورهای گیمینگ حرفه‌ای می‌شود، کمتر کسی سایز یا رزولوشن را اولویت اصلی خود قرار می‌دهد. این دو فاکتورهای بسیاری مهمی هستند اما آنچه که گیمرها بیشتر به آن توجه می‌کنند مواردی نظیر نرخ نوسازی تصویر و زمان پاسخگویی است. ال‌جی تلاش کرده تا با معرفی UltraGear 27GN750 مانیتور جدید خود، فاکتورهای فوق را به صورت اعلا در اختیار گیمرها بگذارد.

1-93.jpg

UltraGear 27GN750 دارای نمایشگر نه چندان بزرگ 27 اینچی و رزولوشن رایج FHD است. تا اینجای کار مشخصات مانیتور معمولی و متوسط هستند؛ اما با نگاهی به دیگر مشخصات این مانیتور می توان دریافت که شاهد محصولی رده‌بالا و حرفه‌ای هستیم.

4-14.jpg

مانیتور UltraGear 27GN750 ال‌جی دارای نرخ نوسازی 240 هرتزی، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از فناوری G-SYNC شرکت NVIDIA است. پشتیبانی از استاندارد HDR10 را به ویژگی‌های این مانیتور IPS اضافه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت تصویر نیز راحت شود.

برای اطلاع دقیق‌تر از مشخصات این مانیتور می‌توانید تصویر زیر را مشاهده کنید.

6-3.jpg

قیمت و زمان عرضه مانیتور UltraGear 27GN750 ال‌جی

3-19.jpg

مانیتور UltraGear 27GN750 با قیمتی 399 دلاری، قطعاً محصولی ارزان قیمت نخواهد بود. با این حال با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی نظیر نرخ نوسازی 240 هرتزی و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای می‌توان انتظار استقبال زیادی از این مانیتور را داشت. ال‌جی هنوز زمان عرضه این مانیتور را اعلام نکرده است.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار