کد خبر: ۲۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
شاید سامسونگ تا حدی با تعریف دو سری A و M، شناسایی میان‌رده‌های خود را آسان‌کرده باشد؛ با این حال به تازگی به هر دو سری مدل‌های بسیار زیادی اضافه شده و ظاهراً مدل‌های جدید نیز همچنان در راه هستند.
به گزارش آی تابناک : شاید سامسونگ تا حدی با تعریف دو سری A و M، شناسایی میان‌رده‌های خود را آسان‌کرده باشد؛ با این حال به تازگی به هر دو سری مدل‌های بسیار زیادی اضافه شده و ظاهراً مدل‌های جدید نیز همچنان در راه هستند.

آن طور که پیداست تا کمتر از یک ماه آینده شاهد عرضه محصولی جدید در سری M سامسونگ خواهیم بود. براساس اطلاعات لورفته باید منتظر محصولی با نام Galaxy M11 از سوی سامسونگ باشیم. اطلاعات و تصاویر این گوشی توسط Wi-Fi Alliance به بیرون درز کرده‌اند.

m11-colors.jpg

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌کنید، گلکسی M11 سامسونگ در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش روانه بازار خواهد شد. میان‌رده جدید سامسونگ دارای نمایشگری 6.4 اینچی از نوع IPS با رزولوشون 720x1560 خواهد بود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه نیز درون حفره بالا سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

قلب تپنده Galaxy M11 سامسونگ پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز خواهد بود که احتمال می‌رود همان پردازنده اسنپ‌دراگون 450 کوالکام باشد. آنطور که پیداست کاربران قادر به انتخاب از میان دو مدل با دارای 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

m11.jpg

دوربین اصلی دستگاه نمونه‌ای سه‌گانه مجهز به سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی است که با دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی همراه شده است.

گلکسی M11 به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ نه چندان سریع 15 واتی (از طریق درگاه Type-C) مجهز خواهد بود. دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید 10، نسخه دوم رابط کاربری One UI، جک 3.5 میلی‌متری صدا و سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی عرضه خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار