کد خبر: ۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
شرکت شیائومی سری میان‌رده و مقرون به صرفه محصولات خود را در خانواده ردمی برای سال جدید هنوز به صورت رسمی معرفی نکرده است. اما اطلاعات جدیدی که از این خانواده به دست آورده‌ایم به ما می‌گویند که باید منتظر چه سخت‌افزاری برای این گوشی باشیم.
به گزارش آی تابناک : شرکت شیائومی سری میان‌رده و مقرون به صرفه محصولات خود را در خانواده ردمی برای سال جدید هنوز به صورت رسمی معرفی نکرده است. اما اطلاعات جدیدی که از این خانواده به دست آورده‌ایم به ما می‌گویند که باید منتظر چه سخت‌افزاری برای این گوشی باشیم.

سال گذشته شیائومی با سری ردمی 8 توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و به نظر با ساختاری که برای نسخه آتی این سری در نظر گرفته شده باید چنین عملکردی را برای سال جدید میلادی نیز در نظر بگیریم.

به تازگی یکی از منابع چینی توییتی را در مورد اطلاعات به دست آمده در مورد این گوشی منتشر کرده که می‌تواند برای طرفداران سری گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمت بسیار هیجان‌انگیز باشد.

redmi9-1.jpg

طبق این اطلاعات که شامل یک تصویر برش خورده و چند نکته متنی دیگر است باید گفت که ظاهراً شیائومی ساختار ماژول دوربین پشت دو سنسوره سال گذشته را ارتقایی قابل توجه داده و این بار ردمی 9 از چهار دوربین در پشت دستگاه و طراحی دایره‌ای استفاده خواهد کرد.

این 4 دوربین ساختار استاندارد سال 2020 را با مجموعه‌ای متشکل از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور عریض 8، سنسور ماکرو 5 و در نهایت سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین دو رنگ بدنه سبز و بنفش نیز به ترکیب رنگ بدنه این دستگاه اضافه خواهد شد.

در بخش دیگر نیز اعلام شده که این گوشی از تراشه پردازشی مدیاتک Helio G90 استفاده خواهد کرد. همانطور که می‌دانید این تراشه طی سال گذشته نشان داده که چه قدرت بالایی در انجام فعالیت‌های گرافیکی دارد و به هدفی که شرکت تایوانی از طراحی‌اش، جهت اجرای بازی‌های گرافیکی در گروه میان‌رده بازار دارد را به خوبی به دست می‌آورد.

البته از قبل اینطور حدس می‌زنیم که نسخه پایه این گوشی با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و دوربین سلفی نیز حداقل رزولوشن 8 مگاپیکسلی خواهد داشت.

به هر حال زمان زیادی به معرفی این گوشی باقی نمانده و مسلماً بازه قیمتی زیر 150 دلار احتمالی آن می‌تواند نویددهنده یک محصول عالی برای سال 2020 شیائومی باشد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار