کد خبر: ۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
داده‌های جدید Mindfactory نشان از فروش 10 برابری مادربرد توسط AMD نسبت به اینتل در هفته گذشته دارند. این با اطلاعات فروش قبلی از پردازنده‌های AMD یکسان است و نشان از وضعیت بد اینتل حداقل در این فروشگاه دارد.
به گزارش آی تابناک : داده‌های جدید Mindfactory نشان از فروش 10 برابری مادربرد توسط AMD نسبت به اینتل در هفته گذشته دارند. این با اطلاعات فروش قبلی از پردازنده‌های AMD یکسان است و نشان از وضعیت بد اینتل حداقل در این فروشگاه دارد.

با توجه به داده‌های Mindfactory که توسط Tech Epiphany مشاهده شده، 3130 مادربرد AMD در این هفته توسط خرده فروشی آلمانی به مشتریان تحویل داده شده که نتیجه خارق العاده 10 برابر اینتل را نشان می‌دهد. در همین زمان مشابه 3810 پردازنده AMD به فروش رسیده که در مقابل 485 چیپ اینتل قرار می‌گیرد. انویدیا نیز موفق شده که همچنان از تیم سرخ جلوتر باشد. کارت گرافیک‌های GeForce رقم فروش 1570 واحد را ثبت کرده‌اند که بالاتر از 1190 واحد Radeon می‌باشد.

این اعداد و ارقام باز هم نشان از بازگشت با شکوه AMD به بازار پردازنده مصرف کننده را با لاین آپ Ryzen 3000 نشان می‌دهد. با ارائه عملکرد بهتر شامل کارایی بهتر در بازی‌ها و هسته‌ها / رشته‌های بیشتر در تقریبا هر قیمتی، تیم سرخ موفق شده محصولاتی به بازار عرضه کند که کاربران حتی به رقیب نگاه نیز نمی‌کنند.

در حالی که همه گیر شدن COVID-19 بسیاری را نگران کرده، AMD ظاهرا به دنبال خیزشی عظیم‌تر با پردازنده‌های Ryzen 4000 دسکتاپ در این سال است. مادربردهای X670 انتظار می‌رود که در ادامه سال به همراه پردازنده‌های جدید عرضه شوند. با این حال به لطف تعهد AMD به سوکت AM4 کاربرانی با مادربردهای قدیمی‌تر حتی احتمالا مدل‌های B350 نیز قادر خواهند بود از پردازنده‌های جدید بهره ببرند و مشخصا می‌توانیم فروش 10 برابری مادربرد توسط AMD یا حتی بیشتر را دوباره و دوباره شاهد باشیم.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار