کد خبر: ۲۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
April Fools’ Day یا همان دروغ اول اپریل که نسخه ایرانی آن “دروغ 13” است، یکی از کلیشه‌ای ترین و در عین حال سرگرم کننده‌ترین اتفاقاتی است که با ورود به ماه اپریل می‌افتد. اما امسال خبری از دروغ اول اپریل گوگل نخواهد بود.
به گزارش آی تابناک : April Fools’ Day یا همان دروغ اول اپریل که نسخه ایرانی آن "دروغ 13” است، یکی از کلیشه‌ای ترین و در عین حال سرگرم کننده‌ترین اتفاقاتی است که با ورود به ماه اپریل می‌افتد. اما امسال خبری از دروغ اول اپریل گوگل نخواهد بود.

امسال برنامه‌ای برای دروغ اول اپریل گوگل نیست

گوگل در طول سال‌های گذشته استادانه و در عین حال پیچیده‌ترین دروغ‌های روز اول اپریل را مطرح کرده بود. اما امسال خبری از این برنامه‌ها نخواهد بود و دلیل این موضوع تهدید جدی است که کرونا ویروس در جهان ایجاد کرده و همچنان ادامه دارد.

براساس ایمیل داخلی گوگل که Business Insider آن را بازتاب داده است، گوگل اعلام کرده که امسال به پاس احترام به همه کسانی که در حال مبارزه با پاندمی کووید-19 هستند، این سنت هرساله را به جا نخواهد آورد. در متن این ایمیل که توسط Lorraine Twohill، مدیر مارکتینگ گوگل نوشته شده، آمده است:

اصلی‌ترین هدف ما در حال حاضر کمک به مردم است، بنابراین شوخی‌هایمان را برای اپریل آینده نگاه خواهیم داشت که بدون شک بسیار روشن‌تر از این خواهد بود. ما هر تلاش متمرکزی برای دروغ اول اپریل را متوقف کرده‌ایم، اما ممکن است پروژه‌های کوچکتر در تیم‌هایی باشد که ما از آنها اطلاعی نداریم. لطفا از خیر از شوخی‌ها بگذرید و مطمئن شوید که تیم‌های شما هم هر برنامه و جوکی در داخل یا خارج داشته‌اند را متوقف خواهند کرد.

صرف نظر از اینکه طرفدار دروغ‌های این روز خاص باشید یا خیر، نمی‌توان ادعا کرد که گوگل تصمیم اشتباهی در این زمینه گرفته است. بحران ویروس کرونا در حال حاضر، ایالات متحده و دیگر نقاط جهان را درگیر خود کرده است و اختصاص دادن یک روز به گمراه کردن مردم و ارائه اطلاعات غیرواقعی برای سرویس‌های اساسی مانند یوتیوب، جیمیل و … ایده بدی به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود که شرکت‌های دیگر هم به تبعیت از گوگل، سنت دروغ اول اپریل را امسال برگزار نکنند. برای یک شوخی خوب، زمان و مکان مناسبی باید مهیا باشد، اما مشخصاً حالا این شرایط فراهم نیست.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار