کد خبر: ۲۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
مشکلی در آونتادور رخ داده که موجب گیرافتادن راننده در خودرو‌ می‌شود. به همین دلیل شرکت تصمیم به فراخوانی تعدادی لامبورگینی آونتاددور گرفته است.
به گزارش آی تابناک : مشکلی در آونتادور رخ داده که موجب گیرافتادن راننده در خودرو‌ می‌شود. به همین دلیل شرکت تصمیم به فراخوانی تعدادی لامبورگینی آونتاددور گرفته است.

لامبورگینی آنوتادور SVJ مدلی از آونتادور است که برای مسابقه طراحی شده است. ان مدل اکنون بالاترین رکورد را در پیست Nürburgring دارد. این پیست از استاندارد‌های اندازه‌ گیری توان خودرو‌های جدید است. اکنون 26 دستگاه از این خودروی ۵۰۰ هزار دلاری برای رفع نقص فنی در قسمت در‌ها فراخوانده شده‌اند.

فراخوانی تعدادی لامبورگینی آونتادور با کم کاری در نصب در

تنها ۹۰۰ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد. آونتادور SVJ یک خودروی سوپر اسپرت با موتور V12 و حجم ۶.۵ لیتر است که توان موتور آن به ۷۵۹ اسب بخار می‌رسد. اکنون مشخص شده که به دلیل نقص فنی دستگیره‌‌های در‌ها به کارخانه فراخوانده شده اند. این نقص فنی در قسمت تسمه‌ی لاستیکی رخ داده که در طول زمان کارایی خود را از دست می‌دهند و موجب گیر افتادن راننده در داخل خودرو می‌شود.

گفته شده که یکی از کارکنانی که وظیفه‌ی نصب در‌ها را داشته کم کاری کرده است. این فرد به دلیل آموزش ناقص خودرو‌ها را با نقص فنی راهی قسمت‌های بعدی کرده است. آنتادور از خودرو‌های خاص به شمار می‌رود. صندلی‌هایی که در این مدل نصب شده اند از جنس فیبر کربن هستن که با طرحی خاصی که دارند راننده را در سرعت‌های بالا حفاظت می‌کنند. بنابر‌این صندلی‌هایی نیستند که مناسب رانندگی‌های طولانی باشند.

از ۹۰۰ دستگاه آونتادوری که قرار است تولید شود تنها ۳ درصد آن اشکال داشته است. خودرو‌هایی که بین دسامبر 2019 تا ژانویه 2020 ساخته شده برای تعویض دستگیره در فراخوانده می‌شود.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار