کد خبر: ۲۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 28
به احتمال فراوان امسال سامسونگ نسخه دوم گوشی تاشو خود را معرفی خواهد کرد. بیک طراح آلمانی با توجه به شایعاتی که پیرامون این گوشی وجود دارد رندرهایی را از آن خلق کرده که بسیار جذاب بوده و می‌تواند نوع نگاه به این محصول را دگرگون کند.
به گزارش آی تابناک : به احتمال فراوان امسال سامسونگ نسخه دوم گوشی تاشو خود را معرفی خواهد کرد. بیک طراح آلمانی با توجه به شایعاتی که پیرامون این گوشی وجود دارد رندرهایی را از آن خلق کرده که بسیار جذاب بوده و می‌تواند نوع نگاه به این محصول را دگرگون کند.

هر چقدر هم که شرکت‌های تولیدکننده گوشی تاشو مانند سامسونگ و هواوی ادعا کنند که این گوشی‌های عملکرد فروش موفقی داشته‌اند، اگر این دستگاه‌ها به طراحی نزدیک‌تر به علائق کاربران نرسند، نمی‌توانند شانس موفقیت زیادی داشته باشند.

این مورد در خصوص گوشی تاشو Galaxy Fold سامسونگ بسیار بارزتر است و شاید بسیاری از کاربران باشند که طراحی این محصول را به هیچ عنوان نمی‌پسندند.

برای سال 2020 اما گویا قضیه متفاوت از داستان‌هایی بوده که در سال گذشته شاهد وقوع آنها بودیم. ظاهراً سامسونگ قصد دارد تغییراتی بنیادین در طراحی این گوشی ایجاد کند و نمایشگر جلوی دستگاه را از آن حالت نصفه و نیمه و کوچک، به یک نمایشگر بزرگتر تغییر دهد.

همچنین در بخش داخلی نیز سامسونگ بریدگی بسیار بزرگ نمایشگر برای جای دادن دوربین سلفی را حذف خواهد کرد و به احتمال فراوان یک حفره به عنوان محل استقرار جدید این دوربین انتخاب خواهد شد.

شایعه دیگری که در مورد این گوشی وجود دارد استفاده از قلم محبوب S Pen برای آن است که با توجه به ساختار تاشو از یک سو و قابلیت‌های جادویی این قلم از سوی دیگر، محصولی بی‌نظیر را ایجاد خواهد کرد که می‌تواند بیشترین حد بهره‌وری را در اختیار کاربران قرار دهد.

fold-concept-1.jpg

اما همانطور که گفتیم بر اساس این شایعات، یک طراح آلمانی دست به قلم شده و یک طرح را برای گلکسی فولد 2 ارائه نموده است. در این طرح برای نمایشگر کوچکتر ساختاری تمام صفحه همراه با بریدگی V شکل برای جای دادن سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته شده و ساختار داخلی نیز حالا بسیار یک‌دست‌تر و زیباتر از قبل است.

fold-concept-3.jpg

این گوشی جدید در ساختار کلی تغییری نسبت به نسخه اولیه نداشته و تنها یک تا از وسط، آن را به دستگاهی کوچکتر تبدیل می‌کند. در این حالت سامسونگ می‌توانست انتخاب‌های دیگری مانند تا از بیرون (شبیه به هواوی Mate X) یا، تا از دو نقطه (مانند گوشی کانسپت ZTE) داشته باشد که به نظر هنوز برای این طرح‌ها در تیم طراحی سامسونگ، برنامه‌ای در مرحله اجرا قرار ندارد.

fold-concept-4.jpg

به هر حال طرح جدید به ما نشان می‌دهد که اگر پشت گوشی Galaxy S20 را با دو نمایشگر تغییر شکل یافته ترکیب کنیم چه ساختاری ظاهر خواهد شد. البته نباید از حق گذشت که این طرح به مراتب زیباتر از طرح گلکسی Fold اورجینال است و ما را به آینده مجهول این دستگاه، همچنان امیدوار نگه می‌دارد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار